  • Data: 2018-03-23 07:12:07
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta najmniejsza będzie minimalną prędkością pojazdu. Twoja uwaga ma taki
    > sam sens, jak czepianie się, że urządzenie odległość mierzy, więc nie
    > prędkość.

    Nie - ten miernik ma dokładność plus (minus?) zakres pomiarowy. A jak ci
    zmierzę, że las raz porusza się z prękością 6km/h, drugi 20, a trzeci 40
    to będziesz dalej twierdził, że ent porusza się 6km/h. jak puścisz ten
    miernik w las, to szansa ze wyjdzie zero polega głównie na tym, że
    zaokrogli prękość ujemną do zera (o ile);)

    > Sądy orzekają w jednostkowych sprawach. Sędzia niekoniecznie musi się na
    > tym znać. Dlatego napisałem, że po pierwszym wyroku powinno się to
    > dogłębnie zbadać. Sądy już wiele razy się myliły.

    No tak - ewoluujesz. Dotąd argument o tym że sądy są czasem omylne
    wykorzystywano raczej na korzyść oskarżonych. Ty idziesz o krok dalej i
    uważasz, że powinni klepać wynik z gównianych lidarów, bo mogą kogoś
    omylnie uniewinnić;)

    Shrek