    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Date: Fri, 23 Mar 2018 07:12:07 +0100
    <p8ruun$7f9$1@node2.news.atman.pl> <p8sqhr$5qg$3@node1.news.atman.pl>
    <p8ts7h$upv$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab27c2d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8tuse$rm0$2@node2.news.atman.pl>
    <5ab28a21$0$1010$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8ui7n$u5f$2@node1.news.atman.pl>
    <5ab2e163$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <p8vi11$qr6$1@node1.news.atman.pl>
    <5ab40fd1$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <p914p0$obr$1@node2.news.atman.pl>
    <5ab41a2b$0$990$65785112@news.neostrada.pl>

    > Ta najmniejsza będzie minimalną prędkością pojazdu. Twoja uwaga ma taki
    > sam sens, jak czepianie się, że urządzenie odległość mierzy, więc nie
    > prędkość.

    Nie - ten miernik ma dokładność plus (minus?) zakres pomiarowy. A jak ci
    zmierzę, że las raz porusza się z prękością 6km/h, drugi 20, a trzeci 40
    to będziesz dalej twierdził, że ent porusza się 6km/h. jak puścisz ten
    miernik w las, to szansa ze wyjdzie zero polega głównie na tym, że
    zaokrogli prękość ujemną do zera (o ile);)

    > Sądy orzekają w jednostkowych sprawach. Sędzia niekoniecznie musi się na
    > tym znać. Dlatego napisałem, że po pierwszym wyroku powinno się to
    > dogłębnie zbadać. Sądy już wiele razy się myliły.

    No tak - ewoluujesz. Dotąd argument o tym że sądy są czasem omylne
    wykorzystywano raczej na korzyść oskarżonych. Ty idziesz o krok dalej i
    uważasz, że powinni klepać wynik z gównianych lidarów, bo mogą kogoś
    omylnie uniewinnić;)

    Shrek