  • Data: 2018-03-23 09:51:26
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to podkręć do granicy gdzie już nie puszczają i odejmij 1 :) Zresztą
    > chyba na jakimś joemonsterze oglądałem babkę co miała właśnie 51
    > powyżej w zabudowanym i PJ baj baj z tłumaczeniem, że oni to mają
    > nagrane, więc jakby puścili to wylecieliby z pracy. W tym przypadku
    > dobrze.

    W joemonstery to bym tak do końca nie wierzył. Z tego co pamiętam
    granicą jest chyba 54, ze względu na właśnie tolerancję +/- 3.

    Ciekawsze jest gdzie ją mierzył, bo obstawiam jakieś kretyńskie
    ograniczenia (choć mogę się mylić, ale tak podpowiada mi intuicja i to,
    że generalnie babki +50 nie jeżdzą).

    > Lidar mi się od wczoraj źle kojarzy.

    Żle zmierzyli? ;)

    Shrek