  • Data: 2018-03-23 13:15:00
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2018 o 12:42, Kris pisze:

    > Nie ma takiej pewnosci Pomiar stojącego samochód: 1strzał w
    > podszybie, kolejny 5cm niżej(przy odległości kilkuset metrów te 5cm
    > niżej to lekkie drgnięcie) na grilu pojazdu i już masz ok 1metra
    > rocznicy więc prędkość wykaże powyżej 0km/godz
    >
    > Pokazywano już mierzoną tym urządzeniom prędkość stodoły

    > Niby tak ale to urządzenie wykonuje dwa pomiary odległości co 0,3
    > sekundy bodajże i na tej podstawie określa prędkość

    No ale Robert pisał o kilku pomiarach, i braniu tego najmniejszego.
    Oczywiste jest że miał na myśli kilka pomiarów prędkości a nie kilka
    pomiarów odległości.

    Jeżeli weźmiesz nieskończoną liczbę pomiarów, to masz pewność jak
    napisałem powyżej. Na Laboratorium na Fizyce uczono nas że 10 jest dość
    dobrym przybliżeniem nieskończoności, myślę że Policji może ta liczba
    zejść do 5 :).

    Czyli defacto należy zrobić 6 pomiarów odległości, wziąć 5 pomiarów
    zmian odległości (a więc 5 pomiarów prędkości), bierzemy najmniejszy.
    6*0,3 to jest niecałe 2 sekundy całości. Akceptowalne IMHO.

    p. m.