  • Data: 2018-03-23 10:41:49
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > https://youtu.be/X5-YZWqCfdM

    I to jest przykład patologii (po obydwu stronach), a nawet więcej niż
    obydwu, bo sam program to patologia. Nie popieram jazdy 100@50, nawet w
    słynnym tunelu jeżdzę jak wszycy czyli 80=90@50;) Ale oni zmierzyli
    swoją prędkość. Pomiar prędkości wideorejestratorem to predkośc
    radiowozu =/- chuj wie co. Choćby przypadek Hołowczyca - który dla mnie
    jest burakiem, ale jednak jednak uczciwy pomiar się należy, to pokazuje.

    Patologią jest to, że jakby poszła do sądu (nie wiem jak się skończyło
    bo obejrzałem do połowy) to prawdopodobnie by ją z tego zarzutu
    oczyścili, ewentualnie policzyli biegłym po drodze i czasie. Tyle że by
    jej oddali prawko powiedzmy pół roku po tym jak i tak już by je
    odzyskali. Zakładam że Robert by dodał, że wszystko zostało
    przeprowadzone zgodnie z zasadami i żadnego problemu nie ma - przecież
    oddali;) Te wideorejestratory powinny być zdelegalizowane do pomiaru
    prędkości, a tymczasem zakupili kolejne stokilkadziesiąt sztuk tego złomu.