  • Data: 2018-03-23 07:17:17
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale Shrek ma rację. To ma mierzyć prędkość konkretnego pojazdu, więc tam
    > takie rzeczy jak stodoły to nie powinny w ogóle się znaleźć - błąd
    > metodologii. Zaproponowałes metodę, która jest "fair", ale nie jestem
    > przekonany czy jest właściwa.

    Nie jest właściwa - nie ma żadnej pewności, że ktorykolwiek pomiar to
    prędkość pojazdu. Tym bardziej, że ta metoda jest jeszcze bardziej niż
    iskra podatna na manipulacje ze strony obsługującego. Tylko proszę mi
    nie pierdolić, że policjant jest funkcjonariuszem publicznym i zawodem
    zaufania, bo śmiechem zabiję;) Funkcjonariusz jest od wyrobienia normy
    dziennej i po to z tą zabawką na poboczu stoi.

    Shrek