  • Data: 2018-03-23 08:35:22
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet nie trzeba zakładac złej woli. Ktoś będzie jechał dokładnie z
    > limitem, drgnie ręka, jest już 1km/h ponad limit i nie będzie zlituj.

    Akurat takich to zwykle puszczają.

    https://img2.dmty.pl//uploads/201511/1447420597_d3yq
    7l_600.jpg ;)

    Choć pokłady dobrej woli znikają wraz z przyblizaniem się końca zmiany i
    niewyrobieniem limitu;)

    > Powinny być jakieś akcelerometry, skanowanie obszaru pomiaru, takie
    > sprawy. Czy cóś.

    Sam już nie wiem. Czy na całym świecie nie ma dobrze działającego
    radaru/lidaru, że co nasi nie kupią to się do śmietnika nadaje?

    Shrek.