  • Data: 2018-03-22 22:03:28
    Temat: Re: łoby Re: Radar laserowy nie spełnia przepisów!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-03-18 o 21:47, Shrek pisze:

    > Ale to ma być miernik prędkości, a nie generator liczb pesudolosowych z
    > funkcją wyboru najmniejszej:P

    Ta najmniejsza będzie minimalną prędkością pojazdu. Twoja uwaga ma taki
    sam sens, jak czepianie się, że urządzenie odległość mierzy, więc nie
    prędkość.

    > Sądy miewają inne zdanie. Zwłaszca od kiedy zademonstrowano szybko
    > poruszający się budynek.

    Sądy orzekają w jednostkowych sprawach. Sędzia niekoniecznie musi się na
    tym znać. Dlatego napisałem, że po pierwszym wyroku powinno się to
    dogłębnie zbadać. Sądy już wiele razy się myliły.