  • 101. Data: 2008-09-12 18:59:39
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 17:30:37 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To właśnie ty masz mentalność komunistycznego aparatczyka - to przecież
    > właśnie oni mieli pomysły typu "przymusowe dokwaterowanie".

    Chyba nic nie zrozumiales z tego co napisalem.

  • 102. Data: 2008-09-12 19:01:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 17:31:51 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A ktoś cię eksmituje z aktualnie zajmowanego lokalu? Jeśli nie - to
    > nikt. Było się nie wyprowadzać.

    Czyli jesli jak moi dzicy lokatorzy wroca z dlugiego lykendu i nie beda sie
    mogli dostac do mieszkania, to nie trzeba zalatwiac eksmisji i lokalu?

  • 103. Data: 2008-09-12 19:29:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Czyli jesli jak moi dzicy lokatorzy wroca z dlugiego lykendu i nie beda sie
    > mogli dostac do mieszkania, to nie trzeba zalatwiac eksmisji i lokalu?

    Wiele zależy od tego, co uda im się wykazać w sądzie. Jeśli uda się
    wykazać, że nie wyprowadzili się tylko wyjechali na wakacje a w
    międzyczasie ktoś się włamał i naruszył posiadanie, to włamywacz ma
    przerąbane.

    Jeśli jednak będą mieli z tym problem i rzeczony włamywacz będzie
    twierdził, że oni się stamtąd wyprowadzili i sąd mu uwierzy - cóż,
    będzie miał duuuuuużo szczęścia.

  • 104. Data: 2008-09-12 19:30:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Chyba nic nie zrozumiales z tego co napisalem.

    Raczej ty nie zrozumiałeś implikacji swoich wywodów i aktualnie
    prezentujesz typową mentalność Kalego.

  • 105. Data: 2008-09-12 19:30:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 20:49:09 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie, będą włamywaczami.

    A ktory to Art. kodeksu karnego?

  • 106. Data: 2008-09-12 19:37:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-12 19:54 witek napisał/a:

    > umowa najmu jest wystarczającym tytułem prawnym.
    > właściciel lokalu nie jest tutaj do niczego potrzebny.

    To dlaczego np.PZU po zalaniu mieszkania żąda aktu własności mieszkania?

    --
    animka

  • 107. Data: 2008-09-12 19:41:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-12 21:01 Jacek Krzyzanowski napisał/a:

    Idź najlepiej do dzielnicowego i z nim pogadaj, bo od automatycznego
    Witka (boota?) nic konkretnego się nie dowiesz.

    --
    animka

  • 108. Data: 2008-09-12 20:10:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Czyli jesli jak moi dzicy lokatorzy wroca z dlugiego lykendu i nie beda sie
    > mogli dostac do mieszkania, to nie trzeba zalatwiac eksmisji i lokalu?

    teoretycznie nie
    natomiast oni moga załatwić ci eksmisję z twojego własnego mieszkania
    potem ty im, ale to nie zmienia faktu, ze sporo będziesz finansowo w plecy.

  • 109. Data: 2008-09-12 20:10:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-09-12 21:01 Jacek Krzyzanowski napisał/a:
    >
    > Idź najlepiej do dzielnicowego i z nim pogadaj, bo od automatycznego
    > Witka (boota?) nic konkretnego się nie dowiesz.

    tak tak, twoje hiesteryczne poglądy są już na grupie dobrze znane.

  • 110. Data: 2008-09-12 20:16:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > To dlaczego np.PZU po zalaniu mieszkania żąda aktu własności mieszkania?

    A komu byś chciała wypłacić ubezpieczenie. Sobie? Przecież to nie twoje
    mieszkanie zostało zalane. Ty je tylko wynajmujesz.
    Polisa na mieszkanie nie obejmuje zwykle ruchomosci osó trzecich, wiec
    tobie sie nic nie należy.
    Chcesz ubezpieczyć własne rzeczy w wynajmowanym mieszkaniu, wykup polisę
    na siebie, a nie na cudze mieszkanie. To, że komuś masz ochotę
    ubezpieczyć mieszkanie, to się chwali, ale pieniędzy z tego ty nie
    dostaniesz.
    Przeczytaj warunki ubezpieczen zanim zaczniesz coś pisać.