  • 201. Data: 2008-09-16 17:13:17
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:y3l8k416uhdl.1tdspy7nxek2k.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > To nie jest moje zdanie, tylko fakt. Polska jest dziesiec lat za
    > murzynami.
    To znowu tylko twoje zdanie.
    Wydaje mi się niespecjalnie mądre.

    > Takie prawo skutkuje tym, ze sie je obchodzi. Dla chcacego nic trudnego.
    Do czasu. Niekiedy bardzo krótkiego. A potem taki jak ty będzie jakieś parę
    lat żył na koszt takich jak ja.
    Ale może choć wyjdzie z sanatorium z hemoroidami.

    > U niewygodnego pracownika znajdzie sie alkohol w biurku, albo nielegalne
    > oprogramowanie na kompie.
    A u pracodawcy amfę w biurku i bagażniku.

    > Wtedy pracodawca pojdzie mu na reke i rozwiaze
    > umowe za porozumieniem stron, a nie dyscyplinarnie.
    Ma pracodawca autocasco i inne ubezpieczenia?

    > Dziki lokator spadnie ze schodow i sie poobija itp, itd.
    Upierdliwy wynajmujący spotka nieuprzejmych chłopców na rolkach.
    Dla chcącego nic trudnego.

    Ty gówniarz jesteś, dresiarzu z takimi "pomysłami", spadaj.

    --
    Jotte

  • 202. Data: 2008-09-16 18:27:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Sep 2008 19:13:17 +0200, Jotte napisał(a):

    > Ty gówniarz jesteś, dresiarzu z takimi "pomysłami", spadaj.

    To nie moje pomysly. Jak troche dorosniesz, to jeszcze o wielu rzeczach sie
    dowiesz. Teraz juz koncze, bo z lewakiem sie nie dogadam...

  • 203. Data: 2008-09-16 18:47:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1vy8s9gbzvasy.1kjqyhrnukygc.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > To nie moje pomysly. Jak troche dorosniesz, to jeszcze o wielu rzeczach
    > sie dowiesz. Teraz juz koncze, bo z lewakiem sie nie dogadam...
    Na pewno nie nie dogadasz się zemną - nie jestem młotem i nie grypsuję,
    dresie.

    --
    Jotte