  • 1. Data: 2008-09-11 14:24:09
    Temat: TU a LPG w samochodzie
    Od: "mis-puchatek" <m...@o...pl>

    Czy Towarzystwo Ubezpieczeniowe może odmówić poszkodowanemu wliczenia
    wartości instalacji gazowej do wartość auta przed uszkodzeniem , jeśli LPG
    nie był wbity w dowodzie rejestracyjnym ?

  • 2. Data: 2008-09-12 05:57:56
    Temat: Re: TU a LPG w samochodzie
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "mis-puchatek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Towarzystwo Ubezpieczeniowe może odmówić poszkodowanemu wliczenia
    > wartości instalacji gazowej do wartość auta przed uszkodzeniem , jeśli LPG
    > nie był wbity w dowodzie rejestracyjnym ?

    Oczywiście.
    Jak się uprą, to mogą wogóle odmówić wypłaty odszkodowania, bo samochód bez
    homologacji jeździł!

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2008-09-12 08:02:07
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Marcin P." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Oczywiście.
    Jak się uprą, to mogą wogóle odmówić wypłaty odszkodowania, bo samochód bez

    ----------
    masz miesiąc na wbicie do dowodu. właśnie jechałeś do wydziału komunikacji i
    bęc
    IMO nie ma prawa. od montera powinieneś dostać papier potwierdzający
    zamontowanie instalacji

    pzdr
    Piotr

  • 4. Data: 2008-09-13 04:58:13
    Od: "mis-puchatek" <m...@o...pl>

    > masz miesiąc na wbicie do dowodu. właśnie jechałeś do wydziału komunikacji
    > bęc
    > IMO nie ma prawa. od montera powinieneś dostać papier potwierdzający
    > zamontowanie instalacji

    Niestety od zalozenia minelo troche wiecej niz miesiac.
    Chyba jestem na przegranej pozycji - niestety :(

  • 5. Data: 2008-09-14 20:33:16
    Od: Cut <c...@c...pl>

    mis-puchatek pisze:

    > Niestety od zalozenia minelo troche wiecej niz miesiac.
    > Chyba jestem na przegranej pozycji - niestety :(

    Zgubiłeś DR przed wypadkiem i chyba po kłopocie. Jedziesz do znajomego w
    stacji kontroli pojazdów (chyba musi być ta która robiła przegląd
    twojego sam.) i ten wystawia Ci zaświadczenie o przeglądzie oraz
    instalacji gazowej. Jedziesz z tym do wydziału komunikacji i na
    podstawie tego wyrabiają Ci nowy dowód z wpisem o instalacji.