    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Date: Fri, 12 Sep 2008 15:16:58 -0500

    Animka wrote:

    > To dlaczego np.PZU po zalaniu mieszkania żąda aktu własności mieszkania?

    A komu byś chciała wypłacić ubezpieczenie. Sobie? Przecież to nie twoje
    mieszkanie zostało zalane. Ty je tylko wynajmujesz.
    Polisa na mieszkanie nie obejmuje zwykle ruchomosci osó trzecich, wiec
    tobie sie nic nie należy.
    Chcesz ubezpieczyć własne rzeczy w wynajmowanym mieszkaniu, wykup polisę
    na siebie, a nie na cudze mieszkanie. To, że komuś masz ochotę
    ubezpieczyć mieszkanie, to się chwali, ale pieniędzy z tego ty nie
    dostaniesz.
    Przeczytaj warunki ubezpieczen zanim zaczniesz coś pisać.