  • 311. Data: 2012-08-11 20:43:38
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Możesz rozwinąć? Bo nie za bardzo rozumiem.

    to, ze do takiego wolnostojacego pudełka jestem w stanie podpiąć co
    tylko zechcę.

  • 312. Data: 2012-08-11 21:28:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to, ze do takiego wolnostojacego pudełka jestem w stanie podpiąć co tylko
    > zechcę.

    Po pierwsze nie każdy ma do tego pudełka dostęp. Po drugie musiałbyś mieć
    hasło administratora.

  • 313. Data: 2012-08-11 21:32:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-11 20:43, witek wrote:
    > to, ze do takiego wolnostojacego pudełka jestem w stanie podpiąć co
    > tylko zechcę.

    Bez przesady.

    Stanowiska do przetwarzania dokumentów niejawnych muszą spełniać całkiem
    sporo wymagań z rozmaitych kwitów poczynając od ustaw i rozporządzeń, a
    kończąc na kwitach unijnych i natowskich, jeśli takie dokumenty są tam
    przetwarzane.

    Tak więc w szczególności sprzęt ma spełniać wymagania, pomieszczenia
    mają spełniać wymagania no i ludzie muszą mieć dopuszczenia.

    Tak więc w prawidłowo prowadzonej kancelarii tajnej to raczej Cię
    wcześniej wsadzą niż pozwolą cokolwiek podpiąć. ;-)

    Piotrek

  • 314. Data: 2012-08-11 21:41:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-11 21:32, Piotrek wrote:
    > Tak więc w prawidłowo prowadzonej kancelarii tajnej to raczej Cię
    > wcześniej wsadzą niż pozwolą cokolwiek podpiąć. ;-)

    Możesz sobie kliknąć jak Ci się chce
    Click -->
    <http://bip.abw.gov.pl/portal/bip/70/145/ORGANIZACJA
    _OCHRONY_INFORMACJI_NIEJAWNYCH.html>

    Piotrek

  • 315. Data: 2012-08-11 23:27:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Po pierwsze nie każdy ma do tego pudełka dostęp. Po drugie musiałbyś
    > mieć hasło administratora.

    jak stoi przy stoliku to kazdy kto ma dostep do stolika.
    po drugie zadne haslo admina nie jest mi potrzebne.

  • 316. Data: 2012-08-11 23:28:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:

> [...]
    >
    > Tak więc w prawidłowo prowadzonej kancelarii tajnej to raczej Cię
    > wcześniej wsadzą niż pozwolą cokolwiek podpiąć. ;-)

    z faktu, ze ludzie ktorzy maja do tego dostep nie maja niczego ochoty
    podpinac nie da sie wyciagnac wniosku, ze tego nie da sie zrobic.

  • 317. Data: 2012-08-11 23:35:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:

    > Możesz sobie kliknąć jak Ci się chce
    > Click -->
    > <http://bip.abw.gov.pl/portal/bip/70/145/ORGANIZACJA
    _OCHRONY_INFORMACJI_NIEJAWNYCH.html>

    > Piotrek

    ale tam nic nie ma o fizycznym sprzecie.

    mi nie chodzi o dostanie sie osoby nieuprawnionej tylko mozliwosci
    wyniesienia danych przez osobe uprawniona.

  • 318. Data: 2012-08-11 23:45:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-08-11, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > jak stoi przy stoliku to kazdy kto ma dostep do stolika.
    > po drugie zadne haslo admina nie jest mi potrzebne.

    No ale jak coś podepniesz jak np. USB będzie wyłączone w BIOS?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 319. Data: 2012-08-11 23:48:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2012-08-11, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale jak coś podepniesz jak np. USB będzie wyłączone w BIOS?

    dlatego pytalem jak jest podpieta klawiatura i myszka,
    gdzie stoi cale pudelko i co w nim jeszcze takiego jest wywalone na
    zewnatrz do czego moznaby sie podpiac.

  • 320. Data: 2012-08-12 00:55:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > dlatego pytalem jak jest podpieta klawiatura i myszka,
    > gdzie stoi cale pudelko i co w nim jeszcze takiego jest wywalone na
    > zewnatrz do czego moznaby sie podpiac.

    No i odpisałem. Wyąłczone są USB.