  • 401. Data: 2012-08-20 20:25:37
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 20:16, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" < napisał w wiadomości

    > Przepraszam ale to nie było do Ciebie. Nie wtrącaj się.

    Bujaj się, kłamczuszku.

  • 402. Data: 2012-08-20 20:36:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 15:23, Piotrek pisze:

    > Wiedzę i doświadczenie to sobie możesz wykorzystać do w miarę poprawnego
    > skonfigurowania systemu

    To właśnie jest jeden z kluczowych elementów.

    Właściwa konfiguracja, obejmująca śledzenie wykrytych "dziur".

    [ciach]

    > Natomiast nie ma takiej opcji, ażebyś na podstawie wiedzy i
    > doświadczenia wymyślił gdzie jeszcze mogą być dziury.

    Mhm... Zatem ci, co je znajdują i wykorzystują - mają objawienia? ;->

    > Do tego są zupełnie inne procedury. Jednakowoż - mając na uwadze
    > otwartość systemów (linuxowych), ich podatność na modyfikacje i
    > najczęściej brak ustandaryzowanych procesów przy wdrażaniu zmian -

    ROTFL

    [ciach]

    > No a o czym to ja niby piszę od początku naszej konwersacji? Hę?

    Winuserzy mają tendencję do pracy jako admin - więc wolę zaznaczyć
    prawidłowe procedury.

    > Albo i sąsiednie w HN jak admin nie za bardzo rozgarnięty ...

    Jak proponujesz to uczynić, hmm?

  • 403. Data: 2012-08-20 20:39:29
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > To właśnie jest jeden z kluczowych elementów.
    >
    > Właściwa konfiguracja, obejmująca śledzenie wykrytych "dziur".

    I juz wiemy, dlaczego Amber Gold dzialal bezkarnie. Agenci nie mogli sie nim
    zajac, bo sledzili dziury :)

  • 404. Data: 2012-08-20 20:43:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 20:39, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > I juz wiemy, dlaczego Amber Gold dzialal bezkarnie. Agenci nie mogli sie nim
    > zajac, bo sledzili dziury :)

    ... napisał tępy kłamczuszek, który nawet polskich znaków nie potrafi
    sobie poprawnie ustawić.

  • 405. Data: 2012-08-20 20:47:04
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    wiadomości news:50328562$1@news.home.net.pl...

    > ... napisał tępy kłamczuszek, który nawet polskich znaków nie potrafi
    > sobie poprawnie ustawić.

    Ja mam znaki na Unicode (UTF-8) i tylko ty nie potrafisz ich odczytac. Nikt
    inny nie narzeka. Z tego wynika ze to ty nie umiesz ustawic.
    A moze po prostu tzreba sie nauczyc czytac? Ah no tak. Z waszego patrolu ty
    jestes tym, co umie pisac :) Czytac ten drugi.
    co zasadniczo jest zgodne ze wszystkim co tu piszesz.
    I sam jestes tepy.

  • 406. Data: 2012-08-20 20:54:48
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-20 20:36, Andrzej Lawa wrote:

    > To właśnie jest jeden z kluczowych elementów. [...]

    A coś na temat? Bo w tej gałęzi do dyskusji włączyłem się w momencie jak
    zacząłeś głosić prawdy objawione na temat porządnych systemów (cokolwiek
    miałoby to znaczyć, jako że Twoja definicja jest jakby lekko rekurencyjna).

    > Jak proponujesz to uczynić, hmm?

    To elementarne, przez denial of service.

    Piotrek

  • 407. Data: 2012-08-20 20:57:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 408. Data: 2012-08-20 20:59:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 20:47, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:50328562$1@news.home.net.pl...

    > Ja mam znaki na Unicode (UTF-8) i tylko ty nie potrafisz ich odczytac. Nikt

    I znowu kłamiesz.

    Nie masz w ogóle polskich znaków ani nawet oznaczenia kodowania w nagłówku.

  • 409. Data: 2012-08-20 21:07:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-08-20 20:57, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    Jak już się wytarzasz po podłodze to zawsze możesz sobie to przećwiczyć
    w naturze mocno dociążając jeden z VPS w HN i obserwując jak zachowują
    się pozostałe VPS w tym samym HN.

    Jak będziesz miał problem z zasymulowaniem mało rozgarniętego admina ;-)
    to zawsze możesz sobie poradzić konfigurując po defaultach.

    Piotrek

  • 410. Data: 2012-08-20 21:31:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2012 21:07, Piotrek pisze:

    > Jak już się wytarzasz po podłodze to zawsze możesz sobie to przećwiczyć
    > w naturze mocno dociążając jeden z VPS w HN i obserwując jak zachowują
    > się pozostałe VPS w tym samym HN.

    Jeśli jakiś proces tak mocno dociąża system, że wszystko inne się
    ślimaczy, to powinien zacząć tracić priorytet aż przestanie.

    > Jak będziesz miał problem z zasymulowaniem mało rozgarniętego admina ;-)
    > to zawsze możesz sobie poradzić konfigurując po defaultach.

    Wiesz, zakładając niekompetencję administratora, równie dobrze można
    założyć hasło roota "12345678".