  • 1. Data: 2012-08-03 15:38:14
    Temat: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Dlaczego organa państwowe sponsorują zagraniczne korporacje?

    Dlaczego policja jest zasyfiona windowsami, notabene bez żadnych
    sensownych odtwarzaczy, i nawet prostego pliku 3gp nie mogą u siebie
    odtworzyć?

    Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    oprogramowanie?

  • 2. Data: 2012-08-03 15:45:19
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 03:38 PM, Andrzej Lawa wrote:
    > Ave!
    >
    > Dlaczego organa państwowe sponsorują zagraniczne korporacje?

    A znasz jakas polska majaca system operacyjny na sprzedazy?

    > Dlaczego policja jest zasyfiona windowsami,

    bo zaden policjant nie nauczy sie obslugiwac linuxa.

    notabene bez żadnych
    > sensownych odtwarzaczy,

    zeby filmow na sluzbie nie mogli ogladac.

    i nawet prostego pliku 3gp nie mogą u siebie
    > odtworzyć?

    bo nie jest mpg.

    > Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    > oprogramowanie?

    to maja jechac na freeware wg ciebie.

    Moim zdaniem przypieprzasz sie. Przeciz oni i tak nie maja komputerow.

  • 3. Data: 2012-08-03 15:49:51
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >A znasz jakas polska majaca system operacyjny na sprzedazy?

    dyskutujesz z trollem-idiotą. Odpoóść sobie

    Matka

  • 4. Data: 2012-08-03 15:52:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.08.2012 15:45, witek pisze:

    > A znasz jakas polska majaca system operacyjny na sprzedazy?

    Pełno. I to w cenie nośnika.

    > bo zaden policjant nie nauczy sie obslugiwac linuxa.

    ROTFL

    > zeby filmow na sluzbie nie mogli ogladac.

    Bardzo praktyczne. Zwłaszcza jak dowodem jest film.

    > bo nie jest mpg.

    > to maja jechac na freeware wg ciebie.

    Jak najbardziej. I to z dostępnymi źródłami.

    > Moim zdaniem przypieprzasz sie. Przeciz oni i tak nie maja komputerow.

    Tylko obnażasz swoją ignorancję.

  • 5. Data: 2012-08-03 16:08:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:501bd42e$1@news.home.net.pl...

    > Kto odpowiada za wywalanie publicznych pieniędzy na komercyjne
    > oprogramowanie?

    Bo Policja kupuje oprogramowanie w pakiecie z obsługą. Nagle sie okazuje,
    że komputer z winsow'sem jest tańszy w obsłudze od tego z linuxem. A
    przetargi mają swoje prawa. Linux jest dobry, jak sobie go umiesz sam
    obsłużyć. Jak większość użytkowników używa komputera jako narzędzia, to
    wcale to taniej nie wychodzi. Zauważ, że niewiele firm czy urzędów chodzi
    na LINUX. Sam jakiś czas sie w domu szarpałem i dałem za wygraną. Inaczej
    po 3 komputerach musiałbym chodzić i wszystko ustawiać. Niestety, może
    Windows'a nie lubić, ale jest w zasadzie samowystarczalny. Da sie go tak
    ustawić, że przez dłuższy czas nie wymaga ingerencji.

  • 6. Data: 2012-08-03 16:12:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 03:49 PM, madzia z Pokładu idy wrote:

    > dyskutujesz z trollem-idiotą. Odpoóść sobie
    >
    > Matka

    blad w rozumowaniu
    nie moge dyskutowac z trolem idiota bo jeszcze nie odpisalem na zaden
    twoj post. Ten jest pierwszy, wiec dopiero teraz mogalbys to powiedziec.

  • 7. Data: 2012-08-03 16:14:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 03:52 PM, Andrzej Lawa wrote:
    > Tylko obnażasz swoją ignorancję.

    cos tam zdaje si bylo o kopaniu w tylek ...

  • 8. Data: 2012-08-03 16:18:07
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >twoj post. Ten jest pierwszy, wiec dopiero teraz mogalbys to powiedziec.

    oho, buczełeś na cementzrzu a teraz zasimeciach grupe....

  • 9. Data: 2012-08-03 16:18:44
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >cos tam zdaje si bylo o kopaniu w tylek ...

    kretyn dyskutuje z idiotą... Zapasy godne para-Opymiady

  • 10. Data: 2012-08-03 16:21:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.08.2012 16:08, Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:501bd42e$1@news.home.net.pl...

    > Bo Policja kupuje oprogramowanie w pakiecie z obsługą. Nagle sie

    ROTFL

    Windows OEM i "obsługa"...

    To weź załatw taką obsługę, żeby ściągnięty prosto z monitoringu plik
    3GP odtwarzał się w każdym policyjnym komputerze. Oni nawet kodeków nie
    mogą sobie zainstalować!

> [...]
    > narzędzia, to wcale to taniej nie wychodzi. Zauważ, że niewiele firm czy
    > urzędów chodzi na LINUX. Sam jakiś czas sie w domu szarpałem i dałem za

    Bo są ogłupieni propagandą mikrosyfa albo ktoś kogoś posmarował, żeby
    wszedł "jedynie słuszny" system.

    > wygraną. Inaczej po 3 komputerach musiałbym chodzić i wszystko ustawiać.

    Ustawiać?? Ustawiasz raz, a potem używasz.

    A różnice dla użytkownika pomiędzy np. Linuxem z KDE a Windows XP są
    mniej-więcej na poziomie różnic między WinXP a Win7.

    > Niestety, może Windows'a nie lubić, ale jest w zasadzie
    > samowystarczalny.

    ROTFL

    Pakiet biurowy? Trzeba kupić.
    Narzędzia do odtwarzania dowolnych filmów z dowodami? Nie ma.
    Zarażanie przez pendrive? Jest!

    > Da sie go tak ustawić, że przez dłuższy czas nie
    > wymaga ingerencji.

    ROTFL

    Ja Windows lubię tylko za jedno: dzięki temu systemowi zawsze będzie coś
    do roboty. Jakby firma przeszła na linuxa, to może raz na rok musiałbym
    przychodzić (chyba że do wymiany tonerów).