  • 61. Data: 2013-05-21 10:23:36
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 May 2013 10:18:33 +0200, z napisał(a):

    Przestań blablać na tematy oderwane. Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa?
    Tak/nie?

    AK

  • 62. Data: 2013-05-21 10:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2013 10:18, z pisze:

    > Łatwo napisać że coś jest od czapy. Trudniej to podeprzeć argumentami.
    > Dla mnie sytuacja identyczna.

    Dla ciebie Ziemia może być płaska, od góry przykryta Niebem a od dołu
    podparta Piekłem.

    I co z tego miałoby wynikać dla rzeczywistości?

    > Sprzedaż konsumencka, celowe działanie w
    > celu wprowadzenia w błąd czy wyzyskania błędu.

    UDOWODNIJ

  • 63. Data: 2013-05-21 10:38:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-21 10:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś wielbłądem. Udowodnij, że nie.

    A jednak nie potrafisz wykazać różnic na załączonych obrazkach :-)

    PS. Skonstruowaliśmy dla Ciebie fajne usługi. Ich regulaminy nie są
    proste ale na pewno sobie poradzisz. Musisz 13 grudnia po południu
    wyłączyć pakiet internetowy a w pierwsza sobotę maja o 8.30 dodatkowe
    minuty bo zabulisz drożej.
    To może zróbmy równą stawkę przez całą umowę niech będzie drożej ale
    jednakowo.
    NIE DA SIĘ
    To może wyłączymy od razu. Nie chcę tych usług.
    NIE MOŻNA. 13 grudnia po południu. Zapisz sobie :-)
    Jak zapomnisz to będziesz debilem, niepełnosprawnym umysłowo...

  • 64. Data: 2013-05-21 10:41:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-21 09:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Już napisałem.

    No to pa :-)

  • 65. Data: 2013-05-21 11:42:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Endomondo nie mam, w wolnej chwili zainstaluję na zapasowym telefonie i
    > sprawdzę.
    >
    > Co to jest "mapa, GPS"? Chodzi o aplikację Maps, włączenie GPS-u, czy o co?

    Tak. Maps i GPS. Mam ustawiony A-GPS, ale byłoby miło, gdyby się
    pytało. Za granicą, by korzystać z Maps trzeba ciągle wyłączać i
    włączać ten A-GPS, w razie konieczności. A ile razy zapomniałem
    wyłączyć.

    Kolejne z wbudowanych aplikacji, nie do odinstalowania:
    Udostępnianie Online, Aktualizacja Aplikacji, Aplikacja Play (to od
    operatora). Łączą się od razu, bez pytania. Więcej już nie szukam.
    Rzeczywiście niektóre się pytają, ale powyższe nie robią tego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 66. Data: 2013-05-21 11:57:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2013 10:38, z pisze:

    > A jednak nie potrafisz wykazać różnic na załączonych obrazkach :-)

    Wykazałem. Twoje problemy z percepcją mnie nie obchodzą.

> [...]
    > proste ale na pewno sobie poradzisz. Musisz 13 grudnia po południu
    > wyłączyć pakiet internetowy a w pierwsza sobotę maja o 8.30 dodatkowe

    Twój operator byłby bardziej porypany od każdego istniejącego.

> [...]
    > NIE MOŻNA. 13 grudnia po południu. Zapisz sobie :-)
    > Jak zapomnisz to będziesz debilem, niepełnosprawnym umysłowo...

    Nawet w najbardziej podstawowych telefonach istnieje funkcja alarmu.

    Debil nie będzie umiał jej ustawić.

  • 67. Data: 2013-05-21 14:06:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-21 11:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Twój operator byłby bardziej porypany od każdego istniejącego.

    Nie czy tasz ze zrozumieniem i masz nieczułą tylną część ciała ;-)

    O dokształceniu się w materii przepisów chroniących konsumentów nie będę
    wspominać.

  • 68. Data: 2013-05-21 14:44:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2013 14:06, z pisze:

    > Nie czy tasz ze zrozumieniem i masz nieczułą tylną część ciała ;-)

    Czytam a nawet piszę, w odróżnieniu od ciebie.

    A w twoim przykładzie wyzerowałeś drugą pochodną.

    > O dokształceniu się w materii przepisów chroniących konsumentów nie będę
    > wspominać.

    Nie ucz ojca dzieci robić.

  • 69. Data: 2013-05-21 16:43:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    SJS <s...@p...pl> wrote:

    > A bo jak miał wykupiony internet za 7 zł miesięcznie to nie było
    > naliczania a jak pan zrezygnował to stawki są inne

    Dlaczego zrezygnował z pakietu? Nie zrobił tego świadomie?

    a.

  • 70. Data: 2013-05-21 16:53:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-21 16:43, Wemif pisze:

    > Dlaczego zrezygnował z pakietu? Nie zrobił tego świadomie?

    "Nie będzie mi tu Plus naliczał 7zł za nic ZŁODZIEJE ZŁODZIEJE!!!11"

    --
    Liwiusz