  • 71. Data: 2013-05-22 01:23:04
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-20 15:57, Andrzej Kubiak pisze:
    > Ale - co operator miał wdług ciebie jeszcze zrobić? Za 7 złotych
    > miesięcznie miał ubezpieczenie od zrobienia sobie krzywdy, żeby się później
    > fakturą nie pociął. Sam z tego ubezpieczenia zrezygnował.
    To coś jak:
    Abonament za 30zł, ale jak nie chcesz zapłacić 300 to zapłać ubezpieczenie?
    Z drugiej strony, już widzę posta:
    Chciałem wyłaczyc pakiety internetowe a ci odcieli mnie od neta, co za
    chamy!!! :)

  • 72. Data: 2013-05-22 01:33:36
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-20 12:52, Janek Wlodak pisze:

    > Morał: nie bądź takim skurwysyńskim debilem, co nawet własnej matce nie
    > pomoże....

    Jak miał pomóc, skoro się na tym nie zna?
    Poszła do sklepu, złożyła reklamację, wspomniała że szukała w punkcie u
    nich pomocy. Dzięki temu reklamacja uwzględniona.
    Skuteczność 100%, ale Ty musisz używać wulgaryzmów by dać do zrozumienia
    światu jakim synkiem wzorowym jesteś? :)

  • 73. Data: 2013-05-22 07:06:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-22 01:33, Jawi pisze:
    > Poszła do sklepu, złożyła reklamację, wspomniała że szukała w punkcie u
    > nich pomocy. Dzięki temu reklamacja uwzględniona.
    > Skuteczność 100%,

    Dziwny ten operator. :-)
    Najpierw wkłada dużo sił i środków żeby skonstruować podstępne
    regulaminy a potem "w drodze wyjątku" daruje "winy" tym co się opierają
    i nie rokują wywindykowania należnych zobowiązań.
    Zaiste pokrętna polityka.
    A może trochę wstyd naciągać staruszkę i smród trochę przeszkadza? ;-)

  • 74. Data: 2013-05-22 08:16:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2013 07:06, z pisze:

> [...]
    > Zaiste pokrętna polityka.
    > A może trochę wstyd naciągać staruszkę i smród trochę przeszkadza? ;-)

    A może twoja teoria spiskowa to stos byczego gówna *) ?

    *) pozwoliłem sobie dosłownie przetłumaczyć

  • 75. Data: 2013-05-22 08:38:47
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 22 May 2013 01:23:04 +0200, Jawi napisał(a):

    > To coś jak:
    > Abonament za 30zł, ale jak nie chcesz zapłacić 300 to zapłać ubezpieczenie?

    Nie. To coś jak: abonament 30 zł, maksymalnie 7 zł za internet. Jeśli nie
    korzystasz z internetu, nie płać tych 7 zł, ale lepiej zdejmij ten śmieszny
    haczyk z pola "Mobile data", a najlepiej wyłącz w diabły usługę GPRS.

    > Z drugiej strony, już widzę posta:
    > Chciałem wyłaczyc pakiety internetowe a ci odcieli mnie od neta, co za
    > chamy!!! :)

    Nie kijem go, to pałką. :)

    AK

  • 76. Data: 2013-05-22 08:44:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-22 08:16, Andrzej Lawa pisze:
    > A może twoja teoria spiskowa to stos byczego gówna *) ?
    >
    > *) pozwoliłem sobie dosłownie przetłumaczyć

    Ja bym staruszce nie darował.
    Ty pewnie też. Przecież przepisy są przepisami a umowy umowami.
    Jak nie potrafiła obsłużyć urządzenia to nie trzeba było brać :-)
    Co to ma być? Przecież operator nie jest instytucją charytatywną.
    Musi zarabiać. Niedopuszczalne jest wpie... się w umowy dorasłych
    ludzi!!! ;-)

  • 77. Data: 2013-05-22 10:33:03
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? [OT]
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Skuteczność 100%, ale Ty musisz używać wulgaryzmów by dać do zrozumienia
    > światu jakim synkiem wzorowym jesteś? :)

    Dzięki za wsparcie :) choć moim zdaniem, najlepiej w ogóle nie
    odpowiadać na tego rodzaju posty.

  • 78. Data: 2013-05-22 14:16:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-20 12:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Raczej ty jesteś za głupi żeby dostrzec nawet post-factum jak się
    > pięknie podłożyłeś.

    Aleś mu przywalił. Mój ty zwycięzco! Nikomu nie przepuścisz, co? Zawsze
    ostatnie słowo.

    --
    MN

  • 79. Data: 2013-05-22 14:19:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-20 14:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś w tym specjalistą, zakłamana szujo ;->

    A ta emotka na końcu to ma podkreślać, że to niby taki żarcik?
    "Jesteś pan chujem! :)" - i już? Już jest zabawnie?

    --
    MN

  • 80. Data: 2013-05-22 14:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2013 14:19, Marcin N pisze:

    > A ta emotka na końcu to ma podkreślać, że to niby taki żarcik?
    > "Jesteś pan chujem! :)" - i już? Już jest zabawnie?

    Nie. Emotka, drogi (volens nolens) advocatus diaboli, była parafrazą
    jego emotki do jego oszczerstw wobec mnie.