  • 51. Data: 2013-05-21 10:02:43
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 May 2013 09:53:30 +0200, hiki o! napisał(a):

    > Nie noe, powylaczalem transfery GSM i WiFi (zeby swiadomie zezwalac) w
    > moim androidzie, a ty mi tu piszesz, ze sa aplikacje co mimo to sie
    > polacza kiedy zechca??

    No, pisze, ale pisze nieprawdę. :)

    Zbynek, mam odhaczone "Mobile data". Pokaż mi tego software'owego
    komandosa, który mimo to się połączy. :)

    AK

  • 52. Data: 2013-05-21 10:04:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > No, pisze, ale pisze nieprawdę. :)
    >
    > Zbynek, mam odhaczone "Mobile data". Pokaż mi tego software'owego
    > komandosa, który mimo to się połączy. :)

    Endomondo, mapa, GPS. Więcej nie chce mi się już odszukiwać.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 53. Data: 2013-05-21 10:06:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 May 2013 08:48:34 +0200, z napisał(a):

    > http://www.dobreprogramy.pl/Sad-Apelacyjny-podtrzyma
    l-kare-nalozona-na-pobieraczka,Aktualnosc,40304.html

    Ja wiem, że dyskutowanie na temat jest trudną sztuką, zwłaszcza gdy
    argumentów nie ma, i wtedy wygodnie sięgnąć po coś od czapy - dlatego
    trzymaj się wątku głównego, albo kończymy, przy czym będę miał wyrobioną
    odpowiednią opinię na twój temat.

    Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa? Nie pisz o Pobieraczku, loteriach
    SMS-owych i śladach życia na Marsie. Widziałeś/nie widziałeś?

    AK

  • 54. Data: 2013-05-21 10:12:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-21 09:46, Andrzej Lawa pisze:
    > Chybiona analogia.

    A podeprzesz się jakimiś argumentami?

  • 55. Data: 2013-05-21 10:17:06
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 21.05.2013 09:55, Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie każdy ma Androida :-)
    > Mam Symbiana. Tak, to nie smartfon :-)

    Na symbianie apki co mialem to grzecznie czekaly az pozwole, system
    wyskakiwal okienkoz info, ze apka sie chce polaczyc (e51, e52).

    Nad symbianem czulem, ze mam kontrole.

    Z androidem czuje sie, ze to on mnie kontroluje.

    Co dziwne, z roznymi windowsami czy linuksami sobie radze, z sieciami
    moze mniej ale takze, z serwerami aplikacji i innymi rzeczami "ponad
    poziom kowalskiego" takze ;)

    zen.aspx

  • 56. Data: 2013-05-21 10:18:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 21.05.2013 10:04, Zbynek Ltd. wrote:

    > Endomondo, mapa, GPS. Więcej nie chce mi się już odszukiwać.

    gps to mi sie laczy tylko z satelitami, pozostalych nie sprawdzalem.

    zen.aspx

  • 57. Data: 2013-05-21 10:18:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-21 10:06, Andrzej Kubiak pisze:
    > Widziałeś zestaw sprzedażowy Plusa? Nie pisz o Pobieraczku, loteriach
    > SMS-owych i śladach życia na Marsie. Widziałeś/nie widziałeś?

    Łatwo napisać że coś jest od czapy. Trudniej to podeprzeć argumentami.
    Dla mnie sytuacja identyczna. Sprzedaż konsumencka, celowe działanie w
    celu wprowadzenia w błąd czy wyzyskania błędu.
    Wiem... zestaw sprzedażowy inny, firma większa, ma lepszych prawników...
    ale mechanizm ten sam.
    Dlaczego jedni dostają zaszczytu i tułają się po sadach a inni nie to
    może wytłumaczy jakiś sędzia :-)

  • 58. Data: 2013-05-21 10:18:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2013 10:12, z pisze:

    > A podeprzesz się jakimiś argumentami?

    Jesteś wielbłądem. Udowodnij, że nie.

  • 59. Data: 2013-05-21 10:20:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 May 2013 10:04:32 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Endomondo, mapa, GPS. Więcej nie chce mi się już odszukiwać.

    Endomondo nie mam, w wolnej chwili zainstaluję na zapasowym telefonie i
    sprawdzę.

    Co to jest "mapa, GPS"? Chodzi o aplikację Maps, włączenie GPS-u, czy o co?

    AK

  • 60. Data: 2013-05-21 10:22:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 21 May 2013 10:04:32 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Endomondo, mapa, GPS. Więcej nie chce mi się już odszukiwać.

    OK, doczytałem, że używasz Symbiana. Też nie odnotowałem problemów, zresztą
    hiki wyraźnie pytał o Androida.

    AK