  • 1. Data: 2013-05-18 19:53:08
    Temat: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    Odbył się marsz przeciwko gwałtom. Kobiety chcą móc prowokować
    seksualnie mężczyzn ale mężczyznom nie wolno ich dotykać nie mówiąc o
    uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki
    Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 2. Data: 2013-05-18 20:09:38
    Temat: Re: Kobiety chcą być bezkarne.
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 19:53, LeoTar pisze:
> [...]
    > uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki,
    > boginki Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    I słusznie, żadnych gwałtów i pobłażania gwałcicielom... także tym płci
    żeńskiej.

  • 3. Data: 2013-05-18 20:13:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 20:09:38 +0200, Trybun napisał(a):

    > I słusznie, żadnych gwałtów i pobłażania gwałcicielom... także tym płci
    > żeńskiej.

    Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    publiczny i budzi pożądanie.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 4. Data: 2013-05-18 20:16:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 20:13:08 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Oczywiście. To, że na wystawie leży złoto, nie oznacza że można rozbić
    > witrynę sklepową i złoto sobie wziąć, ponieważ jest wystawione na widok
    > publiczny i budzi pożądanie.

    Nie mówiąc o tym, żeby (jak pisze LeoTar) ktoś śmiał wyciągać swoją łapę po
    kobietę tylko dlatego, że odsłoniła dekolt. Wara!.
    Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara, bo pisze bzdury jak stąd na
    księżyc - ale jakoś wiem, ze nie wolno :->

  • 5. Data: 2013-05-18 20:36:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-18 20:16, Ikselka pisze:

> [...]
    > Ja chętnie wyciągnęłabym rękę po LeoTara, bo pisze bzdury jak stąd na
    > księżyc - ale jakoś wiem, ze nie wolno :->
    Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się
    posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie
    spostrzeżenie.

  • 6. Data: 2013-05-18 21:06:23
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

    > Myślę że LeoTar może był kobietą. Taką jakąś babską retoryka się
    > posługuje. Oczywiście nie piszę tego w ramach krytyki, ot tylko takie
    > spostrzeżenie.

    Odsłonięcie dekoltu to czy krótka spódniczka to jeszcze nie prowokacja.
    Prowokacja to zachowanie, które mówi : jestem gotowa, spróbuj mnie wziąć.A
    za chwilę potem odmowa, która jest poniżeniem faceta,pokazaniem mu że jest
    tylko psem, którego można pogonić. I zapisania tego w prawie chcą
    demonstrujący. To ma być usankcjonowanie lekceważenia mężczyzn przez
    kobiety. Więc na takie coś zgody byc nie może.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 7. Data: 2013-05-18 22:24:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-18 21:06, Użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
    > chcą demonstrujący. To ma być usankcjonowanie lekceważenia mężczyzn
    > przez kobiety. Więc na takie coś zgody byc nie może.

    Źle interpretujesz to co cię spotkało i zachowania kobiet.
    Kobieta zachowując się zalotnie bp wabi potencjalnego partnera.
    Ale jak zwabiony okazuje się być idiotą to jest odrzucany. I dziwi
    czy obraża to tylko odrzuconego idiotę.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-05-18 22:55:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > uprawianiu seksu.Masz psie powąchaj ale wara ci od księżniczki, boginki
    > Ona może cię zeszmacić a tobie nie wolno wyciągnąć po nią ręki.

    Rozumiem, ze to wypowiedz to protest przeciwko narkotykom?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 9. Data: 2013-05-18 23:09:50
    Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

    wiadomości news:18052013.48DEE70B@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail z...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Rozumiem, ze to wypowiedz to protest przeciwko narkotykom?

    Nie. Przeciwko seksualnym prowokatorkom, które chcą na mężczyznach
    odbudowywać swoje poczucie własnej wartości, którego nie nabyły w domu
    rodzinnym wskutek braku otwartego wychowania seksualnego w rodzinie.

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services

  • 10. Data: 2013-05-19 01:05:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail L...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie. Przeciwko seksualnym prowokatorkom, które chcą na mężczyznach
    > odbudowywać swoje poczucie własnej wartości, którego nie nabyły w domu
    > rodzinnym wskutek braku otwartego wychowania seksualnego w rodzinie.

    Czyli jednak przeciwko narkotykom...