  • 81. Data: 2013-05-22 14:26:36
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2013 14:16, Marcin N pisze:

    > Aleś mu przywalił. Mój ty zwycięzco! Nikomu nie przepuścisz, co? Zawsze
    > ostatnie słowo.

    O, mój fanboj Nycz się pojawił!

  • 82. Data: 2013-05-22 14:28:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-22 14:16, Marcin N pisze:

    > Aleś mu przywalił. Mój ty zwycięzco! Nikomu nie przepuścisz, co? Zawsze
    > ostatnie słowo.

    Czasem odpowiedzi Andrzeja są tak idiotyczne, że nawet jakby się
    chciało, to nie ma jak odpowiedzieć, bo nie dość, że trzeba by
    polemizować z bezdenną głupotą, to jeszcze z niewiarygodnym kłamstwem,
    przeinaczaniem i imputowaniem faktów.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2013-05-22 14:30:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-22 14:26, Andrzej Lawa pisze:

    > O, mój fanboj Nycz się pojawił!

    Masz rację, Marcin, zawsze musi mieć ostatnie słowo :)

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2013-05-22 14:30:13
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-21 08:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Och? No to analizuj i przywalaj. Powodzenia.

    Przecież co jakiś czas kary lecą.

    --
    MN

  • 85. Data: 2013-05-22 14:32:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2013 14:28, Liwiusz pisze:

> [...]
    > chciało, to nie ma jak odpowiedzieć, bo nie dość, że trzeba by
    > polemizować z bezdenną głupotą, to jeszcze z niewiarygodnym kłamstwem,

    Piszesz teraz o sobie, gnojku. Zaprzestań tej projekcji.

  • 86. Data: 2013-05-22 14:36:40
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/22/2013 02:28 PM, Liwiusz wrote:

> [...]
    > chciało, to nie ma jak odpowiedzieć, bo nie dość, że trzeba by
    > polemizować z bezdenną głupotą, to jeszcze z niewiarygodnym kłamstwem,

    Po co w ogóle odpowiadać? Po co w ogóle czytać?

    Thunderbird ma od około roku świetny killfile, tj filtr z akcją "ignoruj
    odpowiedzi". W ten sposób od ponad roku mam usenet bez Lawy, Eneula z
    grupy bankowej i innych flejmotwórców bądź offtopiczników. I to nie
    tylko nie mam ich postów, ale nie mam też odpowiedzi na ich posty.

    Andrzej mi ostatnio z KFa uciekł, albo zmienił adres albo mi się wpis w
    bazie zgubił, poczytałem chwilę czy coś się zmienił ostatnim czasem -
    nie zmienił się. Wrzuciłem z powrotem.

    p. m.