eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Date: Tue, 21 May 2013 11:42:45 +0200
    <knf8bs$76p$1@node2.news.atman.pl> <knf95q$gr0$1@node1.news.atman.pl>
    <12fu938cmgfwu$.1ctlt0elvwl5i$.dlg@40tude.net>
    <knf9s0$8ea$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Endomondo nie mam, w wolnej chwili zainstaluję na zapasowym telefonie i
    > sprawdzę.
    >
    > Co to jest "mapa, GPS"? Chodzi o aplikację Maps, włączenie GPS-u, czy o co?

    Tak. Maps i GPS. Mam ustawiony A-GPS, ale byłoby miło, gdyby się
    pytało. Za granicą, by korzystać z Maps trzeba ciągle wyłączać i
    włączać ten A-GPS, w razie konieczności. A ile razy zapomniałem
    wyłączyć.

    Kolejne z wbudowanych aplikacji, nie do odinstalowania:
    Udostępnianie Online, Aktualizacja Aplikacji, Aplikacja Play (to od
    operatora). Łączą się od razu, bez pytania. Więcej już nie szukam.
    Rzeczywiście niektóre się pytają, ale powyższe nie robią tego.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3