  • 1. Data: 2013-05-18 16:05:32
    Temat: kwestionariusz osobowy
    Od: "Alex" <A...@w...pl>

    Może ktoś mi wytłumaczyć od strony prawnej istnienie takiego dokumentu jak
    kwestionariusz osobowy?
    Nigdy w życiu czegoś takiego nie wypełniałem, nawet o tym nie słyszałem,
    dopiero ostatnio parę zdarzeń z nim związanych skłoniło mnie do pewnych
    przemyśleń.

    Widzę ogłoszenie pracy, jakiś montażysta, czy pomocnik, żadnych wymagań,
    zero danych firmy, tylko email i telefon. Dziwonię a oni mówią mi że muszę
    wypełnić kwestionariusz osobowy, więc czytam ten kwestionariusz i widzę ze
    trzeba tam wypełnić całą masę danych osobowych, wykształcenie, przebieg
    zatrudnienia, jednym słowem cała masa danych nie mających nawet związku z tą
    pracą.
    Zacząłem się zastanawiać co ta anonimowa dla mnie firma ma zamiar robić z
    tymi danymi i czy robi to legalnie?

    Innym razem chciano mnie zatrudnić i na koniec stwierdzono że muszę wypełnić
    kwestionariusz osobowy, było to o tyle dziwne że wcześniej wysłałem CV w
    którym te wszystkie informacje były napisane, więc znowu nie rozumiałem o co
    kaman:)

  • 2. Data: 2013-05-18 18:42:59
    Temat: Re: kwestionariusz osobowy
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > związku z tą pracą.
    > Zacząłem się zastanawiać co ta anonimowa dla mnie firma ma zamiar robić

    A jak sądzisz, na jakiej podstawie firma określi np. ile urlopu Ci się
    należy, tudzież jeszcze parę innych rzeczy.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2013-05-18 19:00:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.05.2013 18:42, Krzysztof Jodłowski wrote:

    > A jak sądzisz, na jakiej podstawie firma określi np. ile urlopu Ci się
    > należy, tudzież jeszcze parę innych rzeczy.

    Anonimowa firma? :)

    Niech najpierw wypelnia kwestionariusz firmowy.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-05-18 19:37:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alex wrote:
> [...]
    > związku z tą pracą.
    > Zacząłem się zastanawiać co ta anonimowa dla mnie firma ma zamiar robić

    Zamierza na podstawie tych danych otworzyc w banku konto i wziac kredyt.

    ja tez nie wiem.

  • 5. Data: 2013-05-18 19:39:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > A jak sądzisz, na jakiej podstawie firma określi np. ile urlopu Ci się
    > należy, tudzież jeszcze parę innych rzeczy.

    a jak sądziesz po co firmie okreslac w czasie rekrutacji ile urlopu
    nalezy sie potencjalnemu kandydatowi .

    Kwestionariusz osobowy to sie ewentualnie wypelnia po przyjeciu do pracy.