eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Date: Tue, 21 May 2013 10:38:02 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    <knf8pf$gd1$2@node1.news.atman.pl>
    <519b2c81$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <knfale$ier$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2013-05-21 10:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś wielbłądem. Udowodnij, że nie.

    A jednak nie potrafisz wykazać różnic na załączonych obrazkach :-)

    PS. Skonstruowaliśmy dla Ciebie fajne usługi. Ich regulaminy nie są
    proste ale na pewno sobie poradzisz. Musisz 13 grudnia po południu
    wyłączyć pakiet internetowy a w pierwsza sobotę maja o 8.30 dodatkowe
    minuty bo zabulisz drożej.
    To może zróbmy równą stawkę przez całą umowę niech będzie drożej ale
    jednakowo.
    NIE DA SIĘ
    To może wyłączymy od razu. Nie chcę tych usług.
    NIE MOŻNA. 13 grudnia po południu. Zapisz sobie :-)
    Jak zapomnisz to będziesz debilem, niepełnosprawnym umysłowo...