  • 11. Data: 2021-10-08 19:37:02
    Temat: Re: kreda
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A uważasz, że to zajęcie dla kusona? Widziałeś te rysunki? Pojebało cię?
    >
    > Ma razie to jakoś opornie idzie ukaranie ich rodziców co w pojebany i
    > tylko sobie zrozumiałym celu wieszają po mieście zdjęcia płodów po
    > późnych poronieniach. Nie wiem co trzeba mieć w głowie...

    > Uważasz, że GW tu skłamała?

    Jestem na 95% przekonany że "GW+" zmieni drastycznie śpiewkę jak "dzieci"
    zaczną tworzyć antyaborcyjne rysunki kredą pod siedzibami SLD+ i domami
    (znanych) uczestniczek Strajku Kobiet. Czy Kali (od podwójnej moralności
    Kalego) kłamał? Nie, wręcz powiedział za dużo prawdy.

    Dla mnie dziećmi w podobnych sprawach wyręczają się polityczne
    śmierdzące tchórze tyle że to już całkiem poza prawna opinia.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-10-08 19:52:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 19:37, A. Filip pisze:

    > Jestem na 95% przekonany że "GW+" zmieni drastycznie śpiewkę jak "dzieci"
    > zaczną tworzyć antyaborcyjne rysunki kredą pod siedzibami SLD+ i domami
    > (znanych) uczestniczek Strajku Kobiet.

    A niech sobie zmienia - jak nie GW to napisze to gazeta polska czy inna
    - od tego te dziennikarze som, żeby o tym pisać, a rozum powinien mieć
    każdy wasny żeby ocenić. I jeśli gazeta nie kłamie (a nie sądzę) to
    znaczy że kulsony są upośledzone umysłowo - każdy kto ich w tym popiera
    też powinien się do psychiatry udać, bo może jeszcze da się coś uratować.

    > Dla mnie dziećmi w podobnych sprawach wyręczają się polityczne
    > śmierdzące tchórze tyle że to już całkiem poza prawna opinia.

    Głupia opinia. Żeby posłużyć się twoim przykładem cynizmu trzeba być
    smierdzącym tchórzem, żeby ochrzcić dziecko i ciągać je do kościoła:P

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-10-08 23:47:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Marcin - weź proszę powiedz, że to znów daje znać o sobie specyficzne
    > kulsonie poczucie humoru pana nadkomisarza roberta.

    Jak się przyerdolili do rysunków, to ciąg dalszy z kuratorem nie wydaje
    się niemożliwy.

> [...]
    > podstawienia zarzutów rodzicom - bo przecież dzieciaki nie odpowiadają;)
    > - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    Mi się też do końca nie podoba robienie manifestów politycznych rękoma
    dzieci, przy czym MZ są dwie opcje: jeśli dzieci rzeczywiście robią to
    bo mają już takie poglądy, i druga, bo mamusia kazała. W pierszym
    przypadku oczywiście nie powinno być sprawy, ale w drugim... powiedzmy
    mam spore wątpliwości.

    Sama interwencja policji bo ktoś bazgrze coś kredą po chodniku to
    oczywiście kuriozum. Ciekawe tylko czy to już taki stan, że sami się do
    tego garną i uważaja za normę, czy też interweniują bo strach, że się
    narażą szefom biura.

    Nb. Rzepa też o tym pisze (więc niech AF nie pierniczy, że GW :) i też
    można między liniami wyczytać co o tym myślą.

    "Podinsp. Cisło dodała, że na miejscu zabezpieczono "narzędzia, którymi
    wykonano napisy"." :)

    https://www.rp.pl/policja/art18998381-domki-narysowa
    ne-kreda-przed-siedziba-pis-policja-zabezpieczyla-na
    rzedzia

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2021-10-09 02:50:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-08, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Głupia opinia. Żeby posłużyć się twoim przykładem cynizmu trzeba być
    > smierdzącym tchórzem, żeby ochrzcić dziecko i ciągać je do kościoła:P

    No ale trochę tak jest. Część chrzci bo nie ma odwagi powiedziedzieć
    >nie< środowisku, w którym przyszło im funkcjonować. Część chrzci
    dziecko bo rzeczywiście wierzy, że tak powinno się robić i mają zwykle
    na celu dobro tego dziecka - np. wierzą, że to ochroni je przed
    chorobami czy zapewnie w inny sposób "opiekę boska".

    Natomiast powiedzenie nieświadomemu dziecku, weź nagryzdaj tu domek, a
    ja dopiszę literki, to tak dość mocno podpada pod manifest polityczny
    mamusi i pytanie do czego mamusi potrzebne tu były dzieci, skoro to była
    jej polityczna manifestacja. Raczej nie kierowała się dobrem dziecka. No
    ale może wychowuje tak przyszłych przywódców ruchu oporu.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2021-10-09 07:42:10
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):

    > - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    Pokokokowcy próbowali już praktycznie wszystkiego.
    Najpierw jeszcze za peło TW Matka robił za żarliwego katola wzywając biskupów po
    odebranie krzyża.
    Później ledwie 2 miesiące po wyborkach siali takimi niepokojami:
    https://youtu.be/GlW-ze_-q7Y?t=9

    Następnie waluta PL miała się załamać, miał nadejść armagedon.
    Następnie brandzlowali się rejtingami, oczywiście w celu
    większego zarobku dla swojaków "ż"' zza wielkiej wody.
    Jeśli rząd ma/miał gorszą pozycję, wtedy musi dać większy % sprzedając
    obligacje.

    w chj niepokojów w 2016/17

    Później niemiecka buda próbowała swoich sił.
    Dalej Soros z Nowoczesnym Ryśem płacili za tuptanie.
    Później aborcja, tam akurat sami byli sobie winni.
    Ostatnio: ni ma maseczek, ni ma respiratorów. Sprawdziło się w połowie.
    Respiratorów nie zabrakło.

    No i jak już peło zaryła po 12% wtedy nadejszła chwila grozy.
    Niemce dali sygnał: Donku jedź do PL, zrób coś. Przeca nie poświęcim
    Trzaskoskiego, bo wajśawka też nasza i mamy tam interes.

  • 16. Data: 2021-10-09 07:47:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale trochę tak jest.

    No w sumie tak. Ale tak czy inaczej rodzice mają jakiś światopogląd i
    mają prawo go przekazywać dzieciom. Choćby był głupi - jak religia;)

> [...]
    > jej polityczna manifestacja. Raczej nie kierowała się dobrem dziecka. No
    > ale może wychowuje tak przyszłych przywódców ruchu oporu.

    Albo przekazuje, że swoich poglądów nie należy się wstydzić. W
    przedszkolu, szkole i w domu przecież całe mnustwo takich sytuacji ma
    miejsce i co z tego? Ja na przykład swojemu dziecku wmawiam, że
    zwierzęta to żywe stworzenia, i należy je szanować i ich nie męczyć -
    poglądy wcale nie takie oczywiste - i co z tego?

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-10-09 08:11:11
    Temat: Re: kreda [publiczna manifestacja poglądów politycznych dzieci do lat 12]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zwierzęta to żywe stworzenia, i należy je szanować i ich nie męczyć -
    > poglądy wcale nie takie oczywiste - i co z tego?

    AFAIR Dziecko poniżej lat 12 jest automatycznie ubezwłasnowolnione w
    sensie prawnym. Czy z tego nie wynika że za polityczne manifestacje
    dziecka do lat 12 *całkowicie* odpowiada opiekun prawny?

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2021-10-09 08:16:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak się przyerdolili do rysunków, to ciąg dalszy z kuratorem nie wydaje
    > się niemożliwy.

    Hmmmm. A stawianie zarzutów matce, że jej dziecko nagle umarło w
    samochodzie? A stawianie zarzutów, że ludzie się nie rozeszli bo im
    kulsony nie pozwoliły? A uchwały antylgbt? A to że p.o.remier wydaje
    nielegalne zarządzenie i nawet on po tym jak sobie zdał z tego sprawę
    pisał na twicie, że to "zalecenie" a kulsony gdzieniegdzie i tak w
    sylwestra wyległy guza szukać? A to że dyrektor szkoły została
    zawieszona za lekcje o konstytucji? A to że słowo konstytucja znieważa
    ponoć pomnik byłego prezydenta? A to że pełnomocniki p.o.remier bety
    "prowadzę politkę prorodzinną" straszydło - zbyszek babalski - w czasie
    prac komisji nad ustawą zapewnia do protokołu, że nie wyobraża sobie
    żeby osoby objęte ochroną z powodów związanych z rodzicielstwem nie były
    chronione, bo pełnomocnik ministra za każdym razem będzie to bardzo
    dokładnie badał, a potem pełnomocnik ministra - ten sam babalski
    zbigniew - tłumaczy przed sądem że niezwalnianie tych osób byłoby
    dysktyminacją, bo w jego ustawie nic na temat ich ochroni nie ma, więc
    on działając w granicach prawa musi wręcz je zwalniać? Wiec
    "niemożliwe", w tym kraju to za dużo powiedziane. Już sam fakt że
    przysyłają techników do dziecięcych rysunków jest wystarczająco pojebany
    - w jakimś celu pewnie to robią, więc znaczy że coś jednak planują.

    > Mi się też do końca nie podoba robienie manifestów politycznych rękoma
    > dzieci, przy czym MZ są dwie opcje: jeśli dzieci rzeczywiście robią to
    > bo mają już takie poglądy, i druga, bo mamusia kazała.

    No dobra - a manisfesty religijne i powiedzmy o "polityce klimatycznej"
    są już ok i można indoktrynować w przedszkolu i szkole?

    > W pierszym
    > przypadku oczywiście nie powinno być sprawy, ale w drugim... powiedzmy
    > mam spore wątpliwości.

    A podstawą twoich wątpliwości jest który który akapit którego kodeksu?
    Ja chodzę na pokojowe protesty (czasem całkiem fajna muza leci i bywało
    że robiła się atmosfera pikniku) i powodem dla którego nie zabieram ze
    sobą rodziny jest to, że mogą pałą od kulsonów dostać, a nie dlatego, że
    niby "nie należy". Co w tym złego, że dzieciak nauczy się, że obywatele
    mają swoje prawa i w przypadku ich naruszania tych prawa albo poglądów
    naturalną drogą w niepojebanym kraju jest właśnie protestowanie w
    pokojowym proteście? Pojebane to było dawanie broni dzieciakom,
    wysyłanie ich przeciw regularnej armii i robienie potem pomników małego
    powstańca.

> [...]
    > oczywiście kuriozum. Ciekawe tylko czy to już taki stan, że sami się do
    > tego garną i uważaja za normę, czy też interweniują bo strach, że się

    Kulsona pytaj - nasz grupowy się chyba szefa na usenceie nie boi.
    Poniekąd już ci odpowiedział:P

    > "Podinsp. Cisło dodała, że na miejscu zabezpieczono "narzędzia, którymi
    > wykonano napisy"." :)

    Więc skoro zarekwirowali narzędzie przestęstwa to powinni podać podstawę
    czynności - ciekawe co wymyślili:P

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-10-09 08:19:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 08:11, A. Filip pisze:

    > AFAIR Dziecko poniżej lat 12 jest automatycznie ubezwłasnowolnione w
    > sensie prawnym. Czy z tego nie wynika że za polityczne manifestacje
    > dziecka do lat 12 *całkowicie* odpowiada opiekun prawny?

    Generalnie manifestacje polityczne za wyjątkiem kilku dość dokładnie
    opisanych nie są zakazane, więc za co miałby odpowiadać? Możesz
    podkreślić jasność wypowiedzi pisząc do czego dążysz?

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-10-09 08:32:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Generalnie manifestacje polityczne za wyjątkiem kilku dość dokładnie
    > opisanych nie są zakazane, więc za co miałby odpowiadać? Możesz
    > podkreślić jasność wypowiedzi pisząc do czego dążysz?

    Po co w USA jest od 1938 prawo nakazujące rejestrowanie się "obcym agentom"?
    Po to żeby było jasne czyje interesy reprezentują.

    --
    A. Filip