  • 101. Data: 2021-10-13 17:58:32
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie chodzi o tę scenę? :)
    > https://youtu.be/0mFmuHt_mdY

    Myślałem że chodzi o tego typa, ale on z żołnierzami szedł.

    Faktycznie kojarzę jakiś obrazek w tym typie z monstrancją, ale na 99%
    to rzeczywiście chodziło o jasną górę.

    --
    Shrek

  • 102. Data: 2021-10-14 01:12:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jest podobna. Przecież nie sądzisz, że dzieciak w wieku 8 lat pójdzie
    > bronić niezależności sądownictwa, sypiąc paragrafy konstytucji na

    Ale widzisz różnicę pomiędzy, hej, córuś, pobawmy się w malowanie
    domków, gdzie potem matka nagryzda pod domkiem precz z pis / uchodźcy
    też ludzie; a sytuacją, Alinko, są małe dzieci, które nie mają swojego
    domku, jest im zimno, smutno i nie mogą wjechać do Polski - mama idzie z
    innymi ludźmi powiedzieć, że tak nie wolno robić i trzeba ich wpuścić.
    Chcesz iść z mamą?

    Prawnie nie dyskutuję, bo masz MZ rację.

    > Dzieciaki z kredą miały rację i na ludzkim poziome pewnie były nawet

    Rację miały o ile wiedziały co robią.

    --
    Marcin

  • 103. Data: 2021-10-14 01:20:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Tylko dziecko do lat 13 nie ma w ogóle zdolności do czynności prawnych,
    > zatem przy "konflikcie" matka / dziecko zgodę musiałby sąd rodzinny
    > wydać. Może to głupie, ale linia prawa jest taka, że takie dziecko za
    > bardzo swojego stanowiska nie ma jak wyrażać, bo domniemywa się, ze nie
    > ma żadnego. I w tym jest problem, a nie w tym, ze takie dziecko nie może
    > protestować, czy walczyć. Stąd była moja uwaga o ewentualnym kuratorze
    > sądowym, który w opisanej sytuacji powinien ogarniać, czy matka nie
    > namawia dziecka do "złego".

    Zaraz, bo teraz ja się zgubiłem... z powyższgo wynika mi jakby, że dziecko
    miałoby być np. pisowcem a matka gwałci jego polityczne poglądy
    przymuszając do określonego działania. Lub w wersji łagodnej, dziecko
    wcale nie miało ochoty na malowanie domków.

    Ale co ma z tym wspólnego biuro pis?

    --
    Marcin

  • 104. Data: 2021-10-14 06:24:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > domku, jest im zimno, smutno i nie mogą wjechać do Polski - mama idzie z
    > innymi ludźmi powiedzieć, że tak nie wolno robić i trzeba ich wpuścić.

    No widzę. Skąd założenie, że było tak a nie inaczej?

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2021-10-14 06:31:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No widzę. Skąd założenie, że było tak a nie inaczej?

    Żadne założenie, ale w sumie to trochę dziwnie wygląda. Na wszelki
    wypadek od początku mówię "jeśli".

    --
    Marcin

  • 106. Data: 2021-10-14 07:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żadne założenie, ale w sumie to trochę dziwnie wygląda. Na wszelki
    > wypadek od początku mówię "jeśli".

    Jak dla mnie wygląda to normalnie. A jeśli kulson twierdzi, że zostało
    złamane prawo, to ma obowiązek podać konkretny numerek. Wtedy jest temat
    do dyskusji.

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2021-10-14 11:36:12
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Na tłiterze aktualizują co jakiś czas.

    Płaszczak, zerro czy kulsony?

  • 108. Data: 2021-10-14 14:46:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > przymuszając do określonego działania. Lub w wersji łagodnej, dziecko
    > wcale nie miało ochoty na malowanie domków.

    Dziecko nie jest niczym i nie należy z niego robic ani PISowca, ani
    przeciwnika PIS. Jak dorośnie, to samoz decyduje.

    > Ale co ma z tym wspólnego biuro pis?

    Też nie rozumiem.

    --
    Robert Tomasik

  • 109. Data: 2021-10-14 19:04:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2021 o 11:36, n...@o...pl pisze:

    > Płaszczak, zerro czy kulsony?

    Zwykle kłamczuszek.

    --
    Shrek

  • 110. Data: 2021-10-14 19:06:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dziecko nie jest niczym i nie należy z niego robic ani PISowca, ani
    > przeciwnika PIS. Jak dorośnie, to samoz decyduje.

    Z dziecka nie można robić przeciwnika faszyzmu - jak dorośnie to samo
    zdecyduje czy chce być faszystą:P

    > Też nie rozumiem.

    Koledzy rozumieli. I dlatego byli nadgorliwi.

    --
    Shrek