  • 1. Data: 2021-10-08 12:42:01
    Temat: kreda
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kulsony walczyły już z bałwankiem, ale stopniał, a na następnego jeszcze za
    ciepło. Na razie podtrzymują gotowość bojową ścigając dzieci z kredą.

    https://wiadomosci.onet.pl/krakow/krakow-dzieci-wspa
    rly-migrantow-policja-zarekwirowala-im-krede/6gnkh0b

    Tu jest pełniejsza wersja:
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,27662856,d
    zieci-narysowaly-przed-biurem-pis-kilka-rysunkow-wsp
    ierajacych.html

    <<Dwie matki dzieci, które w geście solidarności z osobami przebywającymi
    na granicy polsko-białoruskiej narysowały pod krakowską siedzibą PiS kilka
    rysunków, zostało wylegitymowanych przez policję. Funkcjonariusze
    zarekwirowali dzieciom kredę, na miejscu pojawili się technicy
    kryminalistyki.
    W czwartek, ok. 16.30 pod krakowskim biurem PiS pojawiło się kilka rodzin z
    dziećmi. Jak relacjonuje Magda Pytlak, na miejscu już czekali na nich
    funkcjonariusze. - Dwa duże auta. Policjantów było właściwie tyle samo jak
    nas - opowiada "Wyborczej" kobieta. - Już w środę, podczas dużego protestu
    w mieście policjanci mówili dzieciom, że na chodniku przy ul. Retoryka
    kredą malować nie wolno. W czwartek z kolei dzieci usłyszały, żeby nie
    skakały, bo zamażą dowody w postaci zamalowanego chodnika - opowiada.

    Na miejsce wezwano też techników kryminalistyki. Jak twierdzą aktywiści z
    grupy "Witajcie w Krakowie": ci mieli sprawdzić, czy uszkodzenia, czyli
    napisy i rysunki kredą mają charakter trwały.
    Jak się dowiadujemy, policjanci na miejscu wylegitymowali dwie kobiety.
    Powód: art. 63a Kodeksu wykroczeń. Czytamy w nim, że: "Kto umieszcza w
    miejscu publicznym do tego nieprzeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz,
    apel, ulotkę, napis lub rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym
    miejscu bez zgody zarządzającego tym miejscem, podlega karze ograniczenia
    wolności albo grzywny". Z tego paragrafu ścigany był m.in. Franciszek
    Vetulani, który umieścił tęczową flagę na pomniku Smoka Wawelskiego.

    Wylegitymowane kobiety będą musiały stawić się na komendzie.>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-10-08 12:59:28
    Temat: Re: kreda
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 12:42, Olin pisze:
    > Wylegitymowane kobiety będą musiały stawić się na komendzie.

    Podejrzewam, ze większa zadyma będzie z tego powodu, że wmanewrowały w
    to dzieci, niż z samych rysunków. W praktyce może toi się skończyć na
    kuratorze sądowym dla dzieci.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-08 13:11:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Oct 2021 12:59:28 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Podejrzewam, ze większa zadyma będzie z tego powodu, że wmanewrowały w
    > to dzieci, niż z samych rysunków. W praktyce może toi się skończyć na
    > kuratorze sądowym dla dzieci.

    W dzieciństwie graliśmy w "kolarzy". Na ulicy malowaliśmy kredą trasę, po
    której pstrykaliśmy kapsle. O żadnym kuratorze nie było mowy.

  • 4. Data: 2021-10-08 13:25:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W dzieciństwie graliśmy w "kolarzy". Na ulicy malowaliśmy kredą trasę, po
    > której pstrykaliśmy kapsle. O żadnym kuratorze nie było mowy.

    A to był wyścig "Pokoju przez NATO przyniesionego" przed komitetem PZPR?
    Jak po zabójstwie członka PiS przez (byłego) członka PO PiS-matki by
    zachęcały dzieci do malowania kredą "politycznego przekazu dnia"
    pod siedzibami PO to prokuraturą z całkowitą pewnością by nie zareagowała?

    IMHO kurator "z miejsca" bez elementów dodatkowych nie powinien
    wchodzić w grę. "Poinformowanie" że kurator dla dzieci *będzie*
    *naprawdę* wchodził w grę w razie "recydywy" jest IMHO jak najbardziej
    na miejscu.

    Pomyłki można wybaczyć. Uporczywe trwanie w błędzie jest niewybaczalne.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-10-08 13:35:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 13:11, Olin pisze:
    > W dzieciństwie graliśmy w "kolarzy". Na ulicy malowaliśmy kredą trasę, po
    > której pstrykaliśmy kapsle. O żadnym kuratorze nie było mowy.

    Ja też, ale nie przypominam sobie, by do malowania tych tras mamy nas
    namawiały. Jak rodzice walczyli na ulicach, to nie wypychali dzieci.
    Dostrzegasz różnicę?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2021-10-08 17:17:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 13:11, Olin pisze:

    > W dzieciństwie graliśmy w "kolarzy". Na ulicy malowaliśmy kredą trasę, po
    > której pstrykaliśmy kapsle. O żadnym kuratorze nie było mowy.

    Bo to było za starej komuny. Teraz jest nowa.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-10-08 17:24:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja też, ale nie przypominam sobie, by do malowania tych tras mamy nas
    > namawiały. Jak rodzice walczyli na ulicach, to nie wypychali dzieci.
    > Dostrzegasz różnicę?

    A, tam - ja byłem z dziadkiem na kontropchodzie pierwszomajowym (chyba
    kpn to zorganizował).

    Sami z siebie pisaliśmy różne rzeczy na asfalcie - obrywało się
    jaruzelowi i urbanowi (wielkie uszy na szubiennicy;), no i ogólnie "pzpr
    warczy". Zabawne - wychodzi na to że milicjanci byli normalniejsi od
    nowej kulsonerii.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2021-10-08 18:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podejrzewam, ze większa zadyma będzie z tego powodu, że wmanewrowały w
    > to dzieci, niż z samych rysunków. W praktyce może toi się skończyć na
    > kuratorze sądowym dla dzieci.

    Marcin - weź proszę powiedz, że to znów daje znać o sobie specyficzne
    kulsonie poczucie humoru pana nadkomisarza roberta.

    tu link do zbrodniczych rysunków

    https://bi.im-g.pl/im/60/61/1a/z27663200V,Rysunki--j
    akie-dzieci-narysowaly-kreda-przy-ul--Re.jpg

    No dobra - powiedzmy pan robert ma po prostu... powiedzmy pisowskie
    poczucie humoru, no ale kulsoneria czynnosci podjęła (zaraz - da się bez
    podstawienia zarzutów rodzicom - bo przecież dzieciaki nie odpowiadają;)
    - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-10-08 19:05:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > bez podstawienia zarzutów rodzicom - bo przecież dzieciaki nie
    > odpowiadają;) - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    Czyli pod siedzibami SLD dzieci powinny rysować kredą
    "Każdy ma prawo do życia"? Kto inny może dodawać gdzie indziej
    bardzo narzucający się kontekst o "Holocauście Nienarodzonych"
    za którymi SLD chce stać.

    Ustaw sobie standardy jak ci się podoba tylko potem nie skaml jak
    Kali ze swoją podwójną moralnością gdy nimi sam oberwiesz.
    *IMHO* takie podwójne standardy to specjalność dziennikarskiej kuchni
    Gazety Wyborczej.

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-10-08 19:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2021 o 19:05, A. Filip pisze:

    > Czyli pod siedzibami SLD dzieci powinny rysować kredą
    > "Każdy ma prawo do życia"?

    A uważasz, że to zajęcie dla kusona? Widziałeś te rysunki? Pojebało cię?

    Ma razie to jakoś opornie idzie ukaranie ich rodziców co w pojebany i
    tylko sobie zrozumiałym celu wieszają po mieście zdjęcia płodów po
    późnych poronieniach. Nie wiem co trzeba mieć w głowie...

    > *IMHO* takie podwójne standardy to specjalność dziennikarskiej kuchni
    > Gazety Wyborczej.

    Uważasz, że GW tu skłamała?

    --
    Shrek