  • 21. Data: 2021-10-09 08:42:31
    Temat: Re: kreda [publiczna manifestacja poglądów politycznych dzieci do lat 12]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 08:32, A. Filip pisze:

    > Po co w USA jest od 1938 prawo nakazujące rejestrowanie się "obcym agentom"?

    To bardzo ciekawe, ale dalej nie mam pomysłu co to ma wspólnego
    odpowiedzialnością rodziców za "manifestacje polityczne" dzieci.

    > Po to żeby było jasne czyje interesy reprezentują.

    Swoją drogą - dzięki temu prawu jest jasne? ;)

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-10-09 09:11:05
    Temat: Re: kreda
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 08:16:55 +0200, Shrek wrote:

    > Hmmmm. A stawianie zarzutów matce, że jej dziecko nagle umarło w
    > samochodzie?

    Przeciez to dla dobra matki.
    Dzieki temu moze odmowic obciazajacych ja zeznan :-)

    Jak jeszcze sekcja nic pewnego nie wykaze, to niewinna :-)

    > A stawianie zarzutów, że ludzie się nie rozeszli bo im
    > kulsony nie pozwoliły?

    >A uchwały antylgbt?

    Te uchwaly to chyba temat na osobna dyskusje.
    https://oko.press/nie-jestesmy-idiotami-wiemy-o-co-c
    hodzi-ordo-iuris/

    "...
    ,,konieczne jest zadbanie, by nie było prawnej dyskryminacji
    małżeństw". I okazało się, że cytowanego wyrażenia nie rozumie też
    twórca uchwały."

    Moze i nie rozumie, ale czy to cos anty-LGBT?

    Ordo Iuris chyba zaczelo czytac rozne prawa
    https://ordoiuris.pl/rodzina-i-malzenstwo/wilamowice
    -zachowaly-7-mln-zl-dzieki-przyjeciu-samorzadowej-ka
    rty-praw-rodzin

    Ale ale ... czy jak sie taka uchwale uchwali, to czy mozna uchwalic,
    ze "pierwszenstwo w przyjeciu do przedszkola maja osoby samotnie
    wychowujace dzieci? ?

    A czy bez takiej uchwaly, mozna miec taki przepis, w swietle
    Konstystycji, ktora gwarantuje malzenstwu, rodzinie i rodzicielstwu
    ochrone?

    > Pojebane to było dawanie broni dzieciakom,
    > wysyłanie ich przeciw regularnej armii i robienie potem pomników małego
    > powstańca.

    No, akurat te dzieci to pewnie same chcialy.
    A broni bylo malo, wiec nikt jej jakos tam celowo dzieciom nie dawal.

    J.

  • 23. Data: 2021-10-09 09:18:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 09:11, J.F pisze:

    > Przeciez to dla dobra matki.
    > Dzieki temu moze odmowic obciazajacych ja zeznan :-)

    Tak wiemy. Niestety prokurator chuj i nie chciał na rękę pójść kulsonom
    jak im jakiś patus życiorysy zasrał we wrocławskim kiblu:P

    > Jak jeszcze sekcja nic pewnego nie wykaze, to niewinna :-)

    Kiedyś tak czarownic szukano...

    > A czy bez takiej uchwaly, mozna miec taki przepis, w swietle
    > Konstystycji, ktora gwarantuje malzenstwu, rodzinie i rodzicielstwu
    > ochrone?

    Dobra - doczytam...

    > No, akurat te dzieci to pewnie same chcialy.

    Bez znaczenia czy chciały, czy nie. Dzieci różne rzeczy chcą.

    > A broni bylo malo, wiec nikt jej jakos tam celowo dzieciom nie dawal.

    Sugerujesz, że ją ukradły powstańcom?

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2021-10-09 09:36:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Oct 2021 12:59:28 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Podejrzewam, ze większa zadyma będzie z tego powodu, że wmanewrowały w
    > to dzieci, niż z samych rysunków. W praktyce może toi się skończyć na
    > kuratorze sądowym dla dzieci.

    A to pewnie zalezy, kto mianowal sedziego :-P

    Tylko ... co ten kurator zrobi, bedzie pilnowal czy dzieci kreda nie
    rysuja, czy zaopinuje wsadzenie do poprawczaka :-P

    J.

  • 25. Data: 2021-10-09 09:42:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Oct 2021 18:57:47 +0200, Shrek wrote:

    > Marcin - weź proszę powiedz, że to znów daje znać o sobie specyficzne
    > kulsonie poczucie humoru pana nadkomisarza roberta.
    >
    > tu link do zbrodniczych rysunków
    >
    > https://bi.im-g.pl/im/60/61/1a/z27663200V,Rysunki--j
    akie-dzieci-narysowaly-kreda-przy-ul--Re.jpg

    Ja tam widze jakies obsceniczne elementy.

    > No dobra - powiedzmy pan robert ma po prostu... powiedzmy pisowskie
    > poczucie humoru, no ale kulsoneria czynnosci podjęła (zaraz - da się bez
    > podstawienia zarzutów rodzicom - bo przecież dzieciaki nie odpowiadają;)
    > - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    A jakby pan Prezes buty sobie ubrudzil ?

    P.S. A co z tymi rysunkami? Ktos starl, zmyl, czy kulsony pilnuja
    aby dziela nikt nie uszkodzil?

    J.

  • 26. Data: 2021-10-09 09:43:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 09:36, J.F pisze:

    > Tylko ... co ten kurator zrobi, bedzie pilnowal czy dzieci kreda nie
    > rysuja, czy zaopinuje wsadzenie do poprawczaka :-P

    Za czyny polityczne to chyba do obozu reso^H^H^H gułagu?

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-10-09 09:48:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 09:42, J.F pisze:

    akie-dzieci-narysowaly-kreda-przy-ul--Re.jpg

    > Ja tam widze jakies obsceniczne elementy.

    Rzeczywiście - jak się przyjrzeć to widać dwa kutasy;)

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-10-09 10:24:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 09:48:19 +0200, Shrek wrote:

    akie-dzieci-narysowaly-kreda-przy-ul--Re.jpg

    > Rzeczywiście - jak się przyjrzeć to widać dwa kutasy;)

    Cos takiego?
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kutas_(ozdoba)

    J.

  • 29. Data: 2021-10-09 10:28:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 09:43:22 +0200, Shrek wrote:

    > Za czyny polityczne to chyba do obozu reso^H^H^H gułagu?

    U nas jeszcze nie ma.

    Choc jakby dobrze poszukac, to pewnie by sie cos znalazlo w sam raz.
    Bieszczady, Orzysz ... albo tam na wschodzie - uciekna do Lukaszenki,
    to ten ich nauczy :-)

    J.

  • 30. Data: 2021-10-09 13:24:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 10:24, J.F pisze:

    > Cos takiego?
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kutas_(ozdoba)

    Akurat takich nie widzę

    Miałem na myśli raczej:

    https://pl.wiktionary.org/wiki/chuj

    Czyli chuj w sensie organ a nie ozdoba. Choć w sumie organy są czasem
    wykorzystwane w funkcji reprezentacyjnej;)

    --
    Shrek