  • 1. Data: 2021-10-08 14:10:48
    Temat: Zdanie odrębne Niemieckiego TK (2020) do wyznania politycznej wiary szefowej KE von der Leyen (2021) :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jestem przekonany że Niemiecki Trybunał Konstytucyjny *już* [B] podziela
    tą głęboką polityczną wiarę [A]. No jak tym podłym szwabom z
    Niemieckiego TK nie wstyd podważać prawnych fundamentów UE! :-)

    [A] https://www.rmf24.pl/raporty/raport-batalia-o-sady/f
    akty/news-mocne-slowa-von-der-leyen-po-wyroku-tk-wyk
    orzystamy-wszystki,nId,5569547
    > "Prawo UE ma pierwszeństwo przed prawem krajowym, w tym przed przepisami
    > konstytucyjnymi. Na to zgodziły się wszystkie państwa członkowskie UE
    > jako członkowie Unii Europejskiej" - oświadczyła Ursula von der
    > Leyen. [...]

    [B] https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C966661%2Cniemi
    ecki-trybunal-konstytucyjny-podwazyl-orzeczenie-tsue
    -unia-wspolnota

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-10-08 16:28:32
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

> [...]

    Proszę przypomnieć który punkt traktatu o tym wspomina.