  • 91. Data: 2021-10-13 13:17:56
    Temat: Re: kreda
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Nie przypominam sobie księży z monstrancjami w podręcznikach do historii,
    > ale to było za minionego ustroju. Młodzież pewnie uczyła się już pewnie
    > zupełnie czego innego.
    > Nawet nie pytam, w jaki sposób do otoczonych powstańców dotarł ksiądz i to
    > z monstrancją, ale może już był na wyposażeniu pododdziału.

    A nie chodzi o tę scenę? :)
    https://youtu.be/0mFmuHt_mdY

    --
    Marcin

  • 92. Data: 2021-10-13 13:19:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > A były?

    A następnym razem mogą być "bez konsekwencji"?

    --
    A. Filip

  • 93. Data: 2021-10-13 13:38:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 11:17:56 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > A nie chodzi o tę scenę? :)
    > https://youtu.be/0mFmuHt_mdY

    Możliwe. Gimbaza pewnie ma teraz jakieś podręczniki interaktywne, to
    rysunek mu się pomylił z filmem, a Rosjanie ze Szwedami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 94. Data: 2021-10-13 14:40:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 12:49, Olin pisze:
    > Co złego było w pisaniu kredą na chodniku?

    Czy ja pisałem, że było w tym coś złego? Nawet mi się nie chciało
    sprawdzać, co oni tam pisali. ja tylko odnoszę się do procedury - co
    można zrobić. A nie twierdzę, że należy.

    --
    Robert Tomasik

  • 95. Data: 2021-10-13 14:46:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A nie chodzi o tę scenę? :)
    > https://youtu.be/0mFmuHt_mdY

    Ja pamiętam rysunek i opis z podręcznika do Historii. W skrócie, to
    wpadli na pomysł wyprowadzenia jakiegoś oddziału z okrążenia poprzez
    zorganizowanie procesji, tyle, że Moskale się nie dali nabrać i
    wystrzelali wszystkich - łącznie z tymi cywilami idącymi na czele. Tyle
    pamiętam.

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2021-10-13 14:47:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 13:38, Olin pisze:

    > Możliwe. Gimbaza pewnie ma teraz jakieś podręczniki interaktywne, to
    > rysunek mu się pomylił z filmem, a Rosjanie ze Szwedami.

    Jak ja się Historii uczyłem, to nawet o internecie nie było słychać.

    --
    Robert Tomasik

  • 97. Data: 2021-10-13 15:03:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.10.2021 o 13:19, A. Filip pisze:

    > A następnym razem mogą być "bez konsekwencji"?

    Powinny być.

    Żebyś się nie zapętlił informuję cię, że treści przeciwko faszystom czy
    przeciwko homofobom, rasistom itp., to nie są treści nawołujące do
    nienawiści (a wręcz przeciwnie) i również powinny być bez konsekwencji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 98. Data: 2021-10-13 15:45:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 Oct 2021 14:46:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > zorganizowanie procesji, tyle, że Moskale się nie dali nabrać i
    > wystrzelali wszystkich - łącznie z tymi cywilami idącymi na czele. Tyle

    Robi się coraz ciekawiej. Razem z oddziałem po lasach szwendał się nie
    tylko ksiądz z monstrancją ale również cywile, których przebiegle
    wystawiono na przodek, ale Moskale pewnie patrzyli na zadek i stąd fortel
    rodzimego Odyseusza się nie udał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 99. Data: 2021-10-13 17:50:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Stąd była moja uwaga o ewentualnym kuratorze
    > sądowym, który w opisanej sytuacji powinien ogarniać, czy matka nie
    > namawia dziecka do "złego".

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że robi "coś złego"?

    --
    Shrek

  • 100. Data: 2021-10-13 17:52:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2021 o 13:02, A. Filip pisze:
    > Większość wersji obrony zachowania policjantów sprowadza się do
    > "wątpliwości" czy politycznie bardzo bojowe zachowanie

    Nie no - po tej kredzie to już się nie pozbierają - obrażenia
    policjantów były bardzo poważne - co najmniej jeden się wziął i obraził:P

    --
    Shrek