  • 21. Data: 2005-07-11 13:34:27
    Temat: Re: abonament tv
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:datrvn$hj7$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > a przeczytaj wątek od początku.
    niech nie mędrkuje tylko jasno odpowiada na pytania albo milczy
    odsyłam go na alt.pl.inni

    > No to NTG, bo do grupa o prawie, a nie o polityce.
    no to jw.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2005-07-11 13:37:02
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    > ustawa o abonamencie rtv nie dotyczy życia ludzkiego, więc sobie takie
    > porównania daruj.
    > Po za tym jak chcesz podyskutować na temat czy ustawa jest słuszna czy
    > nie, to idź na pl.soc.sejm_i_senat.
    > Jak się pytasz, czy opłata za telewizor jest zgodna z prawem, czy nie, to
    > odpowiedź brzmi: jest.

    To pan juz za TK sie wypowiada?
    to ja bardzo przepraszam....

    rym

  • 23. Data: 2005-07-11 16:18:07
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Kolejny młody(znaczy-narwany) co sie z zagrody urwał :)
    > Była mowa (przed momentem) NIE o TVP, ale JUŻ o 'instytucji państwa"
    >
    > Abonamentu nie uchwala TVP, ale Sejm.
    >
    > TRZEBA UMIEĆ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM......ot co.
    >
    > --
    > Pozdr. Zbig.Drwięga
    > Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010
    ____________________
    No dobra. A co to jest instytucja państwa. Tylko nie pisz że telewizja. Tomek

  • 24. Data: 2005-07-11 16:31:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomek wrote:

    > No dobra. A co to jest instytucja państwa. Tylko nie pisz że telewizja. Tomek

    Czytaj ze zrozumieniem.
    Odnosiłem się do porównania z sąsiadem, który to akurat ma się nijak do
    tego. To raz.
    Dwa. Abonament jest za posiadanie odbironika, rtv , tak samo jak OC jest
    za posiadanie samochodu.
    I nikt nikogo nie pyta, czy ty cokolwiek oglądzasz w tym telewizorze,
    ani czy ty tym samochodem w ogóle w życiu kiedykolwiek wyjedziesz.

  • 25. Data: 2005-07-11 16:46:29
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > I nikt nikogo nie pyta, czy ty cokolwiek oglądzasz w tym telewizorze,
    > ani czy ty tym samochodem w ogóle w życiu kiedykolwiek wyjedziesz.
    No kurna czytam ze zrozumieniem co napisałeś. I nijak w tym co ugrduliłeś nie
    widzę odpowiedzi na pytanie co to jest instytucja państwa. Moze Ty pisz ze
    zrozumieniem to mnie bedzie łatwiej czytać. Tomek

  • 26. Data: 2005-07-11 19:57:09
    Od: szczupak <o...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 17:12:44 -0500, witek napisał(a):

    > Coś ci się kolego sąsiad z instytucją państwa pomylił.
    > Koniec dyskusji.
    > Kolejny młody co się z zagrody wyrwał.

    Witam

    Nic mi sie nie pomylilo Panie Witek.
    To Panu sie pomylila instytucja panstwa z nieudolnie
    maskowanym zlodziejstwem prowadzonym pod przykrywka panstwa.
    Takie rzeczy mogly jeszcze ujsc w czasach gdy mozliwosci
    techniczne nie pozwalaly na odbior innych programow niz
    panstwowe na terenie panstwa oraz braku mozliwosci ich kodowania.
    Rozsadny czlowiek potrafi odroznic dobre prawo od zlego prawa
    i nie nazwie zlodziejem kogos kto schowie worek zboza, zeby
    nakarmic rodzine zamiast oddac go panstwu w ramach a jakze
    zgodnych z prawem "obowiazkowych dostaw" jak to juz nie raz
    w historii bywalo.

    szczupak

  • 27. Data: 2005-07-11 20:39:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szczupak wrote:

> [...]
    > nakarmic rodzine zamiast oddac go panstwu w ramach a jakze
    > zgodnych z prawem "obowiazkowych dostaw" jak to juz nie raz

    ale co ty tu pitolisz na temat jakiegokolwiek odbierania programów.
    Doczytaj na temat za co płacisz abonament rtv i wróć jeszcze raz.

  • 28. Data: 2005-07-11 22:06:51
    Od: szczupak <o...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2005 15:39:12 -0500, witek napisał(a):

    > ale co ty tu pitolisz na temat jakiegokolwiek odbierania programów.
    > Doczytaj na temat za co płacisz abonament rtv i wróć jeszcze raz.

    Witam

    Niech Pan moze doczyta jakie jest "uzasadnienie" tego "prawa"
    a nie sciemnia, ze placi sie za posiadanie telewizora.
    A dlaczego nie lodowki albo fotela jesli nie chodzi o odbior
    programow ? Tez w koncu przedmioty rownie luksusowe.

    szczupak

  • 29. Data: 2005-07-11 22:09:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szczupak wrote:

    > A dlaczego nie lodowki albo fotela jesli nie chodzi o odbior
    > programow ? Tez w koncu przedmioty rownie luksusowe.

    Ciiiiiiiiiicho! Jeszcze jakaś belka usłyszy...

    Zwłaszcza, że posiadanie lodówki źle wpływa na np. sektor spożywczy -
    jakbyś nie miał, rolnicy mieliby większy zbyt...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 30. Data: 2005-07-11 23:17:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szczupak wrote:

> [...]
    > A dlaczego nie lodowki albo fotela jesli nie chodzi o odbior
    > programow ? Tez w koncu przedmioty rownie luksusowe.

    Mnie sie pytasz dlaczego się płaci za posiadanie telewizora, a nie
    lodówki? Zły adres.
    www.sejm.pl

    To może mi wyjaśnisz za co się płaci abonamnet rtv?
    "Abonament rtv płaci się za ...."