  • 51. Data: 2005-07-16 23:57:00
    Temat: Re: abonament tv
    Od: scream <n...@p...pl>

    witek napisał(a):
    > Podatkom RP podlegasz od całości zarobków niezależnie od tego czy
    > zarobiłeś je za granicą, czy nie.

    nie do końca - Polska ma podpisane z b. wieloma krajami umowy o unikaniu
    podwójnego opodatkowania - zarabiasz TAM, podatki płacisz TAM, w Polsce
    nic już nie płacisz

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 52. Data: 2005-07-17 00:03:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > nie do końca - Polska ma podpisane z b. wieloma krajami umowy o unikaniu
    > podwójnego opodatkowania - zarabiasz TAM, podatki płacisz TAM, w Polsce
    > nic już nie płacisz

    Nie
    nie na tym polega zasada unikania podwójnego opodatkowania (chociaż sa
    kraje, w których tak to działa).
    Generalnie jest tak:
    zarabiasz tam, podatek płacisz tam.
    Obliczasz podatek do zapłacenia w Polsce od całości dochodów i
    ODEJMUJESZ podatek zapłacony TAM.
    To tak najbardziej ogólnie. Bo metody obliczeń są dwie w zależności od
    państwa.

  • 53. Data: 2005-07-17 08:28:21
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 16 Jul 2005 19:03:10 -0500,
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> screamed:
    > Generalnie jest tak:
    > zarabiasz tam, podatek płacisz tam.
    > Obliczasz podatek do zapłacenia w Polsce od całości dochodów i
    > ODEJMUJESZ podatek zapłacony TAM.

    Czy w przypadku otrzymania wyniku ujemnego - mamy zwrot podatku? <:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 10:27:54 user up 10675 days, 22:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't take life seriously, you'll never get out alive.

  • 54. Data: 2005-07-17 08:36:41
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    lepsza jest oczywiscie ta pierwsza wersja, bo ta druga jest troche
    niesprawiedliwa, bo nie zwruca ci podatku jest tam zaplaciles wiecej niz
    bys to zrobikl tutaj ;)
    a po drugie zawsze mozna przeniesc swoje interesy poza granice panstwa i
    US moze tyle widziec twoje pieniadze

  • 55. Data: 2005-07-17 12:09:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Czy w przypadku otrzymania wyniku ujemnego - mamy zwrot podatku? <:

    No, tak dobrze to jeszcze nie ma.
    Zwrot podatku dostaniesz tylko wówczas jeżeli podatek zapłacony będzie
    większy od podatku należnego, niezaleznie od tego jaką metodą podatek
    należny zostanie wyliczony.
    Jeżeli z wyliczeń wychodzi ci < 0 to wpisuje się zero.

  • 56. Data: 2005-07-17 17:35:34
    Od: "zlodziej podatkow" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nic mi sie nie pomylilo Panie Witek.
    > To Panu sie pomylila instytucja panstwa z nieudolnie
    > maskowanym zlodziejstwem prowadzonym pod przykrywka panstwa.
    > Takie rzeczy mogly jeszcze ujsc w czasach gdy mozliwosci
    > techniczne nie pozwalaly na odbior innych programow niz
    > panstwowe na terenie panstwa oraz braku mozliwosci ich kodowania.
    > Rozsadny czlowiek potrafi odroznic dobre prawo od zlego prawa
    > i nie nazwie zlodziejem kogos kto schowie worek zboza, zeby
    > nakarmic rodzine zamiast oddac go panstwu w ramach a jakze
    > zgodnych z prawem "obowiazkowych dostaw" jak to juz nie raz

    Sęk w tym że u nas nie ma dobrego prawa.

  • 57. Data: 2005-07-17 17:39:00
    Od: "złodziej poadtków" <e...@p...onet.pl>

    > Mnie sie pytasz dlaczego się płaci za posiadanie telewizora, a nie
    > lodówki? Zły adres.
    > www.sejm.pl
    >
    > To może mi wyjaśnisz za co się płaci abonamnet rtv?
    > "Abonament rtv płaci się za ...."
    Dokładnie nazywa się to " Opłata za używanie odbiornika radiowego (
    telewizyjnego ). Nie za oglądanie określonego programu TV.

  • 58. Data: 2005-07-17 18:01:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    złodziej poadtków wrote:

    > Dokładnie nazywa się to " Opłata za używanie odbiornika radiowego (
    > telewizyjnego ). Nie za oglądanie określonego programu TV.

    To też ja to tu męczę od dwóch tygodni i nikt nie potrafi tego zrozumieć.