  • 11. Data: 2005-07-11 09:27:06
    Temat: Re: abonament tv
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    paw napisał(a):
    > czy płacą tylko frajerzy???

    ten abonament to syf, mam satelitarna i gowno mnie obchodza abonamenty
    za panstwowa telewizje, nie ogladam, a za mozliwosc nie bede placil,
    niech sie utrzymuja z podatkow, zamiast wydawac na KRRiT(ta nikomu
    niepotrzebna instytucje)

  • 12. Data: 2005-07-11 09:39:46
    Od: Green <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <3...@n...onet.pl> Tomek napisal(a):

    > A gdzie ona jest państwowa. W nazwie nic takiego nie występuje. To spółka. Tak
    > jak TVN. Każe Ci ktoś płacić na TVN? Tomek
    Kolejny młody(znaczy-narwany) co sie z zagrody urwał :)
    Była mowa (przed momentem) NIE o TVP, ale JUŻ o 'instytucji państwa"

    Abonamentu nie uchwala TVP, ale Sejm.

    TRZEBA UMIEĆ CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM......ot co.

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848 , gg1100100111000000111010

  • 13. Data: 2005-07-11 12:33:25
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dasb2c$ee4$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > bo taka jest ustawa i nad tym nie ma co dyskutować tak jest i koniec.
    > Opłata jest za posiadanie odbiornika radiowotelewizyjnego. Koniec kropka.
    Sądzę, że nie do końca.
    Jeżeli prawo zawiera zapisy sprzeczne z powszechnym poczuciem
    sprawiedliwości społecznej, to można i należy wystąpić przeciw niemu. Można
    zrobić to na drodze obywatelskiej inicjatywy ustawodawczej, ale są małe
    szanse na sukces. Jest jednak coś, co nazywamy obywatelskim
    nieposłuszeństwem.
    Uważam za usprawiedliwione w niektórych przypadkach, że wspierane przez
    rozum poczucie sprawiedliwości jest ważniejsze niż prawo.

    Jotte

  • 14. Data: 2005-07-11 12:56:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:

> [...]
    > Uważam za usprawiedliwione w niektórych przypadkach, że wspierane przez
    > rozum poczucie sprawiedliwości jest ważniejsze niż prawo.

    Pomijając już taką drobną kwestię, że opłata ma wprowadzającą w błąd
    nazwę "abonament".

    Podczas gdy jest to zwyczajny haracz.... znaczy się podatek od luksusu
    (w postaci odbiorników radiowych oraz telewizycjnych).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 15. Data: 2005-07-11 13:07:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Harry wrote:

> [...]
    > za panstwowa telewizje, nie ogladam, a za mozliwosc nie bede placil,
    > niech sie utrzymuja z podatkow, zamiast wydawac na KRRiT(ta nikomu

    abonamnet nie jest za oglądanie, ani nawet możliwość oglądania tvp.
    jeśli już się wypowiadasz, to przeczytaj najpierw na jaki temat.

  • 16. Data: 2005-07-11 13:08:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

> [...]
    > Uważam za usprawiedliwione w niektórych przypadkach, że wspierane przez
    > rozum poczucie sprawiedliwości jest ważniejsze niż prawo.

    no to też go wysłałem na pl.soc.sejm, albo pl.soc._ja bede_lepszym_poslem.
    Tutaj nie ma co dyskutować, bo ustawa jest jednoznaczna w tej sprawie.

  • 17. Data: 2005-07-11 13:09:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Podczas gdy jest to zwyczajny haracz.... znaczy się podatek od luksusu
    > (w postaci odbiorników radiowych oraz telewizycjnych).

    a niech się nazywa podatek od telewizora.
    W kwestii płacenia lub nie niczego to nie zmienia na dzień dzisiejszy.

  • 18. Data: 2005-07-11 13:19:17
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:datr0k$cil$4@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > no to też go wysłałem na pl.soc.sejm, albo pl.soc._ja bede_lepszym_poslem.
    Znaczy co czy kogo wydaje ci się że wysyłasz?

    > Tutaj nie ma co dyskutować
    Zauważ, że to tylko twoje zdanie. Inni dyskutują i mają się dobrze.

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2005-07-11 13:25:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Znaczy co czy kogo wydaje ci się że wysyłasz?

    a przeczytaj wątek od początku.

    > Zauważ, że to tylko twoje zdanie. Inni dyskutują i mają się dobrze.

    No to NTG, bo do grupa o prawie, a nie o polityce.

  • 20. Data: 2005-07-11 13:34:23
    Od: "rympal" <§r...@w...pl§>

    > pytasz się jak ukraść?

    to jest grupa traktujaca o prawie