  • 1. Data: 2005-07-10 19:26:13
    Temat: abonament tv
    Od: "paw" <a...@n...pl>

    czy płacą tylko frajerzy???

  • 2. Data: 2005-07-10 20:59:30
    Temat: Re: abonament tv
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    paw wrote:
    > czy płacą tylko frajerzy???

    pytasz się jak ukraść?

  • 3. Data: 2005-07-10 21:57:22
    Od: szczupak <o...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 15:59:30 -0500, witek napisał(a):

    > pytasz się jak ukraść?

    Czy jesli sasiad zazada ode mnie przymusowych oplat za
    podziwianie jego skalnego ogrodka tylko dlatego, ze do zupelnie
    innych celow wstawilem po tej stronie okno to tez odmowe takiej
    zaplaty nazwie Pan kradzieza czy raczej zlodziejem nazwie Pan
    sasiada zmuszajacego mnie o takich oplat grozbami ?

    szczupak

  • 4. Data: 2005-07-10 22:12:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szczupak wrote:

> [...]
    > zaplaty nazwie Pan kradzieza czy raczej zlodziejem nazwie Pan
    > sasiada zmuszajacego mnie o takich oplat grozbami ?

    Coś ci się kolego sąsiad z instytucją państwa pomylił.
    Koniec dyskusji.
    Kolejny młody co się z zagrody wyrwał.

  • 5. Data: 2005-07-10 22:31:41
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Coś ci się kolego sąsiad z instytucją państwa pomylił.
    > Koniec dyskusji.
    > Kolejny młody co się z zagrody wyrwał.

    A gdzie ona jest państwowa. W nazwie nic takiego nie występuje. To spółka. Tak
    jak TVN. Każe Ci ktoś płacić na TVN? Tomek

  • 6. Data: 2005-07-10 22:47:51
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > pytasz się jak ukraść?

    dlaczego jest tak, ze tutaj placi sie za posiadanie odbiornika, a nie za
    uzywanie go nawet? czy jesli moj telewizor jest podlaczony tylko do
    komputera, ba, nawet nie ma dzwieku, to czemu musze placic?

  • 7. Data: 2005-07-10 23:30:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gardziej wrote:

    > dlaczego jest tak, ze tutaj placi sie za posiadanie odbiornika, a nie za
    > uzywanie go nawet? czy jesli moj telewizor jest podlaczony tylko do
    > komputera, ba, nawet nie ma dzwieku, to czemu musze placic?

    bo taka jest ustawa i nad tym nie ma co dyskutować tak jest i koniec.
    Opłata jest za posiadanie odbiornika radiowotelewizyjnego. Koniec kropka.
    Jeśli twój telewizor podłączony jest do komputera i ma uszkodzoną fonię
    np, to nie jest to sprawy odbiornik radiowotelewizyjny i za taki
    abonamentu nie płacisz.

  • 8. Data: 2005-07-11 01:22:03
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > bo taka jest ustawa i nad tym nie ma co dyskutować tak jest i koniec.

    wiesz kiedyś była ustawa co do żydów i o rozwiązaniu z nimi problemu
    więc nie ma co dyskutować tylko gazować gazować..........
    a twórca ustawy był wybrany w demokratycznych wyborach.........

  • 9. Data: 2005-07-11 02:01:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    albert wrote:

    > wiesz kiedyś była ustawa co do żydów i o rozwiązaniu z nimi problemu
    > więc nie ma co dyskutować tylko gazować gazować..........
    > a twórca ustawy był wybrany w demokratycznych wyborach.........

    ustawa o abonamencie rtv nie dotyczy życia ludzkiego, więc sobie takie
    porównania daruj.
    Po za tym jak chcesz podyskutować na temat czy ustawa jest słuszna czy
    nie, to idź na pl.soc.sejm_i_senat.
    Jak się pytasz, czy opłata za telewizor jest zgodna z prawem, czy nie,
    to odpowiedź brzmi: jest.
    Jak się ustawa zmieni, to wtedy przyjdź i zapytaj, być może dostaniesz
    odpowiedź "nie".
    Na dzień dzisiejszy raczej nie ma o czym dyskutować.
    Chyba, że o tym, że ci się archiwum nie chce przeglądać, a mi się nie
    chce po raz setny rozprawiać o tym samym.

  • 10. Data: 2005-07-11 05:39:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 11 Jul 2005 03:22:03 +0200,
    albert <a...@w...pl> screamed:

    > wiesz kiedyś była ustawa co do żydów i o rozwiązaniu z nimi problemu
    > więc nie ma co dyskutować tylko gazować gazować..........
    > a twórca ustawy był wybrany w demokratycznych wyborach.........

    I wygrał był mniejszością głosów...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 07:38:53 user up 10669 days, 19:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every program is either trivial or it contains at least one bug.