  • 21. Data: 2004-05-05 14:39:40
    Temat: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : P.S.2 Sam chyba nigdy nie probowales zakladac rodziny.Myslisz ze osobe
    : ,ktora poznasz po paru miesiacach znasz juz?Mi zajelo to 5 lat zanim
    : zrozumialam ,ze nie jest wart ani mnie ani naszego syna.Wyprowadzil sie do
    : swojej mamusi, bo tam mu bylo lepiej.
    : Przepraszam , ze chcialam zalozyc rodzine i miec normalny dom.Wedlug
    Ciebie
    : kobieta, ktora decyduje sie na rodzine , ale po paru latach jej nie
    wychodzi
    : jest po prostu dziwka.Przynajmniej ja tak wnioskuje z Twojej wypowiedzi.
    : Pozdrawiam
    : Ada

    niekoniecznie dziwka, jak to napisalas, ale zanim sie ktos zdecyduje na
    dziecko
    ( a to jest cholerna odpowiedzialnosc ) to warto pobyc troche razem.

    EOT

  • 22. Data: 2004-05-05 19:33:17
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c7a2t8$o0i$1@opal.futuro.pl

    > [....................]
    > a co to ma za znaczenie, kiedy przylazl, co to wojsko i fala, ze kotu
    > nie mozna pouczac dziadkow?

    Ma takie znaczenie, że "ładnie zaczął" - czyli falstart.

    > dodaj tematyczna

    Każda grupa usenetowa jest "tematyczna". Nawet *test
    taką jest.

    > w temacie tak, tymczasem jakby chciala polajanek moralizatorskich
    > poszla by na alt.pl.religia czy alt.pl.moralnosc a przyszla na
    > pl.soc.prawo i oczekuje prawnych porad a nie glupawych dyskusji z
    > dupkami ktorzy nie maja zielonego pojecia co w jej zyciu sie wydazylo
    > ale musza cos napisac bo to taki styl, szkoda tylko ze nie maja nic do
    > powiedzenia w temacie

    Nie każdy potrafi panować nad emocjami. Mnie po przeczytaniu -
    "Ojciec nie utrzymuje kontaktów - *jedynie płaci alimenty* "
    także krew uderzyła do głowy bo nie mogę zrozumieć, że "wyrodny"
    ojciec współuczestniczy w utrzymaniu dziecka to w "nagrodę" trzeba
    dziecku zmienić nazwisko aby nie był kojarzony z tym...

    > prosze, juz wycieczki osobiste

    Chcałem tylko pokazać iż sam nie jest w porządku uwodząc
    swoją nauczycielkę, a tu chce ogrywać obrońcę uciśnionych.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wkładasz rękę pod sukienkę... ciśnienie rośnie, opór maleje."

  • 23. Data: 2004-05-05 21:01:37
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hmmm a czy odzywka, ze dala nie jest chamska?, zreszta poziom tej grupy i
    > tak zaczyna siegac dna

    Owszem, malo prawników a duzo 'prawników'. Zawartosc merytoryczna wiekszosci
    postów zerowa.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 24. Data: 2004-05-06 04:59:45
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał(a)
    w news'ie: news:c7bl2k$115c$5@mamut.aster.pl

    > Owszem, malo prawników a duzo 'prawników'. Zawartosc merytoryczna
    > wiekszosci postów zerowa.

    Masz rację. Szczególnie te posty wyróżniają się:

    "Nieprawda. Wieszaja za jaja"

    "Kobiety wieszaja za jajniki."

    "Ciekawa interpretacja prawa. Bredzisz."

    news:bu04lc$c80$1@absinth.dialog.net.pl - ten jest jednym z "wybitnych"
    _"ocennych" tak jak krytykowana większość z tego wątka(u?)

    "Rozsznurowac buty, wziac szczoteczke do zebów i udac sie do najblizszego
    posterunku policji.
    Jestes falszerzem i kobieta moze ci wybrac jaja. Nikt ci nie kazal
    cudzego
    zaniedbania (nieprzekazanie umowy) naprawiac."

    "Bełkociku? A moze załóż okulary? A może knebel sobie załóż by nie blekać
    bez
    sensu."

    I wiele innych postów o równie dużej zawartości merytorycznej.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze

  • 25. Data: 2004-05-06 05:55:38
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

> [...]

    > wiekszosci postów zerowa.

    Masz rację. Szczególnie te posty wyróżniają się:

    "Nieprawda. Wieszaja za jaja"

    news:bu0605$1oaq$1@mamut.aster.pl - ten jest jednym z "wybitnych

    "Bełkociku? A moze załóż okulary? A może knebel sobie załóż by nie blekać
    bez sensu."

    I wiele innych postów o równie dużej zawartości merytorycznej. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Żarty bogatych ludzi są zawsze dowcipne.

  • 26. Data: 2004-05-06 06:03:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Ma takie znaczenie, że "ładnie zaczął" - czyli falstart.

    bo zwrocil uwage kilku pajacom?
    sluszne zreszta?

    > Każda grupa usenetowa jest "tematyczna". Nawet *test
    > taką jest.

    wiec nalezalo by sie chociaz w przyblizeniu trzymac tematyki grupy i pytania

> [...]
    > ojciec współuczestniczy w utrzymaniu dziecka to w "nagrodę" trzeba
    > dziecku zmienić nazwisko aby nie był kojarzony z tym...

    a moze w rzeczywistosci ojciec nie placi, tylko kasa idzie z funduszu, albo
    jest sciagana urzedowo, jakby ojciec nie byl taki wyrodny to przysylal by
    alimenty sam, a nie musialo by sie to odbywac poprzez komornika

    > Chcałem tylko pokazać iż sam nie jest w porządku uwodząc
    > swoją nauczycielkę, a tu chce ogrywać obrońcę uciśnionych.

    jak narazie w jego postach nie doczytalem sie nic o uwodzeniu, tylko o
    spotykaniu na stopie kolezenskiej, poza tym nauczycielka jest jakby starsza,
    wiec moze to ona uwodzi jesli juz wogole ktokolwiek

  • 27. Data: 2004-05-06 12:56:29
    Od: "darek" <D...@u...wp.pl>

    > bo zwrocil uwage kilku pajacom?
    > sluszne zreszta?

    pajacow to niech pan szuka w swojej rodzinie! (brakuje argumentow to sie
    wyzwiska zaczynaja)

> [...]
    > jest sciagana urzedowo, jakby ojciec nie byl taki wyrodny to przysylal by
    > alimenty sam, a nie musialo by sie to odbywac poprzez komornika

    i prosze nie naginac tresci pierwotnej (od razu widac ze prawnik ;o)

    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 28. Data: 2004-05-06 13:17:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darek" <D...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

    > pajacow to niech pan szuka w swojej rodzinie! (brakuje argumentow to sie
    > wyzwiska zaczynaja)

    udez w stol a nozyce sie odezwa :)

    > i prosze nie naginac tresci pierwotnej (od razu widac ze prawnik ;o)

    preczytaj ze zrozumieniem jej drugi post na ktory trysnoles swoim intelektem

  • 29. Data: 2004-05-06 14:08:01
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

    > pajacow to niech pan szuka w swojej rodzinie! (brakuje argumentow to sie
    > wyzwiska zaczynaja)

    [...]
    > i prosze nie naginac tresci pierwotnej (od razu widac ze prawnik ;o)
    >
    > pozdrawiam,
    > Andrzej

    Jezeli nie ma Pan nic mądrego do powiedzenia w tej dyskusji, to bardzo
    proszę nie odpowiadać na post o temacie na ktorym mi bardzo zalezy.
    Dziekuje bardzo za odpowiedz ludziom, ktorzy zechcieli mi pomoc. :)

    Pozdrawiam
    Ada
    EOT