  • 11. Data: 2004-05-04 17:08:04
    Temat: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

    > Ale kobieta ktora dala (zakladam) facetowi ktorego znala tak slabo, ze nie
    > przewidziala iz ja zostawi jest strasznie dojrzala co nie?
    >
    > P.

    To w takim razie myslisz,ze bylismy ze soba pare miesiecy? Mylisz sie....5
    lat minelo nim sie rozstalismy

  • 12. Data: 2004-05-04 17:15:24
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

    > Ale kobieta ktora dala (zakladam) facetowi ktorego znala tak slabo, ze nie
    > przewidziala iz ja zostawi jest strasznie dojrzala co nie?
    >
    > P.

    P.S.2 Sam chyba nigdy nie probowales zakladac rodziny.Myslisz ze osobe
    ,ktora poznasz po paru miesiacach znasz juz?Mi zajelo to 5 lat zanim
    zrozumialam ,ze nie jest wart ani mnie ani naszego syna.Wyprowadzil sie do
    swojej mamusi, bo tam mu bylo lepiej.
    Przepraszam , ze chcialam zalozyc rodzine i miec normalny dom.Wedlug Ciebie
    kobieta, ktora decyduje sie na rodzine , ale po paru latach jej nie wychodzi
    jest po prostu dziwka.Przynajmniej ja tak wnioskuje z Twojej wypowiedzi.
    Pozdrawiam
    Ada

  • 13. Data: 2004-05-04 17:35:30
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com

    > Ale kobieta ktora dala (zakladam) facetowi ktorego znala tak slabo, ze
    > nie przewidziala iz ja zostawi jest strasznie dojrzala co nie?

    Moze jest. Czasme ludzie sie zmieniaja, nie da sie wszystkiego przewidziec.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-05-04 18:11:05
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Nowy_nawiedzony "Janek Bohatyrowicz" no_spam@no_priv.pl napisał(a)
    w news'ie: news:c78di8$jj1$2@nemesis.news.tpi.pl

    > wezcie sie odpierdolcie od niej. Nie wiecie co jej odpowiedzieć to
    > zamknijcie sie bo to was nic nie obchodzi z kim i kiedy dała i co wtedy
    > myślała

    Czy Ty jakiś *nawiedzony* jesteś czy co?. Dopiero przylazłeś
    na grupę i już porządki chcesz robić?. To jest grupa dyskusyjna
    i *każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie* (które nie
    każdemu musi się podobać) , a chamskie odzywki zostaw
    dla swojej nauczycielki. ;)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wszyscy myślą o sobie, a tylko ja myślę o mnie.

  • 15. Data: 2004-05-04 19:06:29
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    hmmm a czy odzywka, ze dala nie jest chamska?, zreszta poziom tej grupy i
    tak zaczyna siegac dna (sa na szczescie wyjatki) w porownaniu z reszta
    usnetu

    Marek

  • 16. Data: 2004-05-04 19:19:18
    Od: c...@o...pl

    > Chcialabym zmienic mojemu dziecku nazwisko(2 lata-syn).Dziecko ma nazwisko
    > ojca, z ktorym nie utrzymuje zadnych kontaktow.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. Wniosek o zmianę nazwiska z uzasadnieniem,
    2. odpis skrócony aktu urodzenia,
    3. dowody osobiste lub inne dokumenty - celem potwierdzenia tożsamości osob i
    miejsca zamieszkania.
    OPŁATY:
    1. 5 zł - za wniosek,
    2. 0,50 zł - za każdy załącznik,
    3. 30 zł - za wydanie decyzji.

    MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTU I ODBIORU:
    Biuro Administracji i Spraw Obywatelskich ( i tam warto potwierdzić to wszystko,
    co napisałam, może jeszcze jakiegoś drobiażdżku zechcą np. w postaci aktu
    małżeństwa, ale nie powinni...).

    TERMIN ODPOWIEDZI:
    1. do 1 miesiąca,
    2. do 2 miesięcy sprawy szczególnie skomplikowane.

    TRYB ODWOŁAWCZY:
    Do Wojewody, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

    1. Wniosek można złożyć osobiście lub przez pełnomocnika (wymagane jest
    pełnomocnictwo szczególne- do załatwienia konkretnej sprawy).
    2. O zmianę nazwiska małoletniego dziecka występują obydwoje rodzice, chyba
    że jedno z nich nie ma pełnej zdolności do czynności prawnych, nie żyje lub nie
    jest znany albo gdy jest pozbawiony władzy rodzicielskiej (należy przedstawić
    akt zgonu rodzica bądź postanowienie sądu). W razie braku porozumienia między
    rodzicami, każdy z nich może zwrócić się o rozstrzygnięcie do sądu - decyzja co
    do zmiany nazwiska małoletniego dziecka zapada po uprawomocnieniu się
    postanowienia władzy opiekuńczej (np. możesz ojca dziecka pozbawić praw
    rodzicielskich, bo się nim nie interesuje, a potem sama wystąpić o zmianę
    nazwiska dla dziecka).
    3. O zmianie nazwiska dziecka zawiadamia się :
    1. urząd stanu cywilnego właściwy ze względu na miejsce sporządzenia
    aktu urodzenia
    2. organ ewidencji ludności,

    PODSTAWA PRAWNA:

    1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
    (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
    2. Ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (Dz. U. Nr 9,
    poz. 59 z późn. zm.).
    3. Ustawa z dnia 15 listopada 1956 r. o zmianie imion i nazwisk (tekst
    jednolity: Dz. U. z 1963 r. Nr5 9, poz. 328 z późn. zm.).
    4. Ustawa z dnia 29 września 1986 r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U.
    Nr 36, poz. 180 z późn. zm.).
    5. Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86, poz.
    960 z późn. zm.).
    6. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych (tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960 z późn. zm.).

    > Ojciec jedynie placi alimenty na dziecko.Czy po zmianie nazwiska nie pozbede
    > sie alimentow na dziecko?

    Mimo zmiany nazwiska dziecko nadal pozostaje dzieckiem swojego ojca. Alimenty
    więc oczywiście zostają.

  • 17. Data: 2004-05-04 21:07:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c78iq6$m70$1@absinth.dialog.net.pl>, Adriana wrote:
    > To w takim razie myslisz,ze bylismy ze soba pare miesiecy? Mylisz sie....5
    > lat minelo nim sie rozstalismy

    Nie masz żadnego obowiązku odpowiadać na takie zaczepki i zwyczajnie tego
    nie rób. Serio zależy ci aby przekonać do swoich racji kogoś kto w ten
    sposób ocenia wiedząc o sprawie przysłowiowe zero? Nic nikomu do tego
    jak układałaś sobie rodzinne życie.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2004-05-05 06:51:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Czy Ty jakiś *nawiedzony* jesteś czy co?. Dopiero przylazłeś
    > na grupę i już porządki chcesz robić?.

    a co to ma za znaczenie, kiedy przylazl, co to wojsko i fala, ze kotu nie
    mozna pouczac dziadkow?

    > To jest grupa dyskusyjna

    dodaj tematyczna

    > i *każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie* (które nie
    > każdemu musi się podobać) ,

    w temacie tak, tymczasem jakby chciala polajanek moralizatorskich poszla by
    na alt.pl.religia czy alt.pl.moralnosc a przyszla na pl.soc.prawo i oczekuje
    prawnych porad a nie glupawych dyskusji z dupkami ktorzy nie maja zielonego
    pojecia co w jej zyciu sie wydazylo ale musza cos napisac bo to taki styl,
    szkoda tylko ze nie maja nic do powiedzenia w temacie

    > a chamskie odzywki zostaw
    > dla swojej nauczycielki. ;)

    prosze, juz wycieczki osobiste

  • 19. Data: 2004-05-05 10:04:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adriana wrote:

    > To w takim razie myslisz,ze bylismy ze soba pare miesiecy? Mylisz sie....5
    > lat minelo nim sie rozstalismy

    Po co się tłumaczysz?
    Przyjmij, że każdy sądzie wedle siebie...

    krys

  • 20. Data: 2004-05-05 12:07:13
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > WYMAGANE DOKUMENTY:

    Wreszcie znalazl sie ktos, kto kompetentnie odpowiedzial na postawione
    pytania, a nie wdawal sie w moralne oceny pozycia intymnego Adriany.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5