  • 1. Data: 2004-05-04 10:59:32
    Temat: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

    Chcialabym zmienic mojemu dziecku nazwisko(2 lata-syn).Dziecko ma nazwisko
    ojca, z ktorym nie utrzymuje zadnych kontaktow.
    Ojciec jedynie placi alimenty na dziecko.Czy po zmianie nazwiska nie pozbede
    sie alimentow na dziecko?
    Moze znacie jakas strone,gdzie moglabym wiecej o tym poczytac?Zalezy mi na
    tym,zeby dziecko mialo moje nazwisko.
    pozdro
    Ada

  • 2. Data: 2004-05-04 11:14:56
    Temat: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Od: "darek" <D...@u...wp.pl>

> [...]
    > ojca, z ktorym nie utrzymuje zadnych kontaktow.
    > Ojciec jedynie placi alimenty na dziecko.Czy po zmianie nazwiska nie

    no prosze, nie utrzymuje zadnych kontaktow, placi tylko alimenty, plakac mi
    sie chce jak czytam cos takiego ;o(

  • 3. Data: 2004-05-04 11:17:52
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

    > nazwisko
    > pozbede
    >
    > no prosze, nie utrzymuje zadnych kontaktow, placi tylko alimenty, plakac
    mi
    > sie chce jak czytam cos takiego ;o(

    A mi sie plakac chce, ze ojca nie stac nawet na prezent dla dziecka na
    urodziny.A alimenta wysyla poczta przez komornika.Wiec jezeli mozesz to
    prosze, bez zadnych aluzji koles

  • 4. Data: 2004-05-04 11:23:39
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "darek" <D...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

    > no prosze, nie utrzymuje zadnych kontaktow, placi tylko alimenty, plakac
    mi
    > sie chce jak czytam cos takiego ;o(

    A czemu chce Ci sie plakac?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2004-05-04 12:09:49
    Od: "darek" <D...@u...wp.pl>

    > A mi sie plakac chce, ze ojca nie stac nawet na prezent dla dziecka na
    > urodziny.A alimenta wysyla poczta przez komornika.Wiec jezeli mozesz to
    > prosze, bez zadnych aluzji koles

    a z ciebie ci sie nie chce plakac ? przeciez ojca dziecka bocian nie
    przyniosl, sama go znalazlas, wiec i drobine odpowiedzialnosci za swoje
    czyny, a jesli juz tak sie troszczysz o dziecko, to oddaj je ojcu, plac mu
    alimenty (osobiscie a nie poczta) oraz kupoj mu prezenty i co tam jeszcze
    chcesz i sparawa bedzie zalatwiona

    ps: a koles to mow do swoich chloptasiow

  • 6. Data: 2004-05-04 12:11:28
    Od: "darek" <D...@u...wp.pl>

    > A czemu chce Ci sie plakac?

    bo chyba przewrazliwiony jestem

  • 7. Data: 2004-05-04 12:13:37
    Od: "Adriana" <b...@p...fm>

> [...]
    > chcesz i sparawa bedzie zalatwiona
    >
    > ps: a koles to mow do swoich chloptasiow

    Jestes beznadziejny.Czy to jest moja wina ,ze on nas zostawil?!?!?! Zastanow
    sie chlopcze zanim cos znowu glupiego napiszesz, bo szkoda Twoich
    wywodow.Widac jeszcze nie jestes dojrzaly na tyle,zeby dac jakas sensowna
    odpowiedz
    EOT

    Nie mniej jednak pozdrawiam i zycze milego dnia
    Ada

  • 8. Data: 2004-05-04 12:17:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > bo chyba przewrazliwiony jestem

    to palnij sobie w leb z korkowca, targnij sie na line albo zwyczajnie lyknij
    nerwosolku
    a napewno odstaw monitor i klawiature do szafy albo od netu sie chodciaz
    odepnij, a ludzkosc bedzie ci wdzieczna

  • 9. Data: 2004-05-04 14:14:21
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Widac jeszcze nie jestes dojrzaly na tyle,zeby dac jakas sensowna
    : odpowiedz

    Ale kobieta ktora dala (zakladam) facetowi ktorego znala tak slabo, ze nie
    przewidziala iz ja zostawi jest strasznie dojrzala co nie?

    P.

  • 10. Data: 2004-05-04 15:38:24
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

> [...]
    >
    > Ale kobieta ktora dala (zakladam) facetowi ktorego znala tak slabo, ze nie
    > przewidziala iz ja zostawi jest strasznie dojrzala co nie?

    wezcie sie odpierdolcie od niej. Nie wiecie co jej odpowiedzieć to
    zamknijcie sie bo to was nic nie obchodzi z kim i kiedy dała i co wtedy
    myślała

    --
    Janek Bohatyrowicz