    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana nazwiska dziecka
    Date: Thu, 6 May 2004 08:03:02 +0200

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:05052004.2A905F47@andykowal.biaman.net...

    > Ma takie znaczenie, że "ładnie zaczął" - czyli falstart.

    bo zwrocil uwage kilku pajacom?
    sluszne zreszta?

    > Każda grupa usenetowa jest "tematyczna". Nawet *test
    > taką jest.

    wiec nalezalo by sie chociaz w przyblizeniu trzymac tematyki grupy i pytania

    > Nie każdy potrafi panować nad emocjami. Mnie po przeczytaniu -
    > "Ojciec nie utrzymuje kontaktów - *jedynie płaci alimenty* "
    > także krew uderzyła do głowy bo nie mogę zrozumieć, że "wyrodny"
    > ojciec współuczestniczy w utrzymaniu dziecka to w "nagrodę" trzeba
    > dziecku zmienić nazwisko aby nie był kojarzony z tym...

    a moze w rzeczywistosci ojciec nie placi, tylko kasa idzie z funduszu, albo
    jest sciagana urzedowo, jakby ojciec nie byl taki wyrodny to przysylal by
    alimenty sam, a nie musialo by sie to odbywac poprzez komornika

    > Chcałem tylko pokazać iż sam nie jest w porządku uwodząc
    > swoją nauczycielkę, a tu chce ogrywać obrońcę uciśnionych.

    jak narazie w jego postach nie doczytalem sie nic o uwodzeniu, tylko o
    spotykaniu na stopie kolezenskiej, poza tym nauczycielka jest jakby starsza,
    wiec moze to ona uwodzi jesli juz wogole ktokolwiek