  • Data: 2018-08-08 18:25:40
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2018 o 11:14, J.F. pisze:

    > Trzeba troche instalacji rozkrecic, bo "0" nie jest trywialnie odlaczalne.

    Skoro pisze "zero" to ma zapewne na myśli PEN w układzie TN-C.

    Rozpinanie PE lub PEN to gruby grzech. Podpinanie do niego fazy to
    usiłowanie zabójstwa.

    > Ale jak podlaczysz z faza z bezpiecznika, to:
    > -mozesz osiagnac pozadany skutek,

    NIekoniecznie - różnicówka wywali (jak jest)

    > -ktory sie moze zmienic w niepozadany, jak sasiad znajdzie winnego.

    Albo znajdą sąsiada martwego, albo sąsiadkę, albo ich dziecko. Podpięcie
    fazy pod PEN lub PE oznacza pojawienie się 230V na bolcach a co za tym
    idzie na obudowach pralek, lodówek, czajników itp.

    > Bo ktory art to bedzie - celowe uszkodzenie mienia ?

    Usiłowanie zabójstwa, albo conajmniej jakieś sprowadzenie zagrożenia
    życia lub zdrowia (gdyż wszystko wskazuje na to, że Robert po prostu z
    głupoty takie rzeczy pisze i nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji
    swojej głupoty). W razie zidentyfikowania sprawcy znikania prądu
    martwego nieumyślne spowodowanie śmierci - znów nieumuślne bo Robert
    jest po prostu nieogarnięty i nie zdaje sobie spawy z konsekwencji
    swoich głupich porad w interetach.

    Robert - na poważnie cię proszę, ty myśl zanim błyśniesz kolejną myślą
    narażającą kogoś na ciężki uszczerbek na zdrowiu bądź smierć.

    Shrek