  • Data: 2018-08-08 19:38:50
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pkf5i3$lsp$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 08.08.2018 o 11:14, J.F. pisze:

    >Skoro pisze "zero" to ma zapewne na myśli PEN w układzie TN-C.
    >Rozpinanie PE lub PEN to gruby grzech. Podpinanie do niego fazy to
    >usiłowanie zabójstwa.

    Na razie chcial podlaczyc do zera.

    >NIekoniecznie - różnicówka wywali (jak jest)

    Polaczyc z faza przed roznicowka :-)

    >Albo znajdą sąsiada martwego, albo sąsiadkę, albo ich dziecko.

    Na razie mowimy o celowym zniszczeniu sasiadowi jego sprzetu.
    To chyba karalne, nawet jak sasiad umyslnie prad kradnie :-)

    >Usiłowanie zabójstwa,

    Polemizowalbym, bo tego nie chcial. Ale niechcąco mogł wywołac.
    Czy wiec to mozna nazwac usilowaniem ?

    >albo conajmniej jakieś sprowadzenie zagrożenia życia lub zdrowia

    Cos w tym stylu, ale tu karalnosc ograniczona.

    J.