  • Data: 2018-08-08 20:20:02
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2018 o 19:38, J.F. pisze:

    > Na razie chcial podlaczyc do zera.

    "Zero" to właśnie PEN w instalacjach w układzie TN-C, a o takim układzie
    pisał "dwa kable, jeden zawsze zero".

    > Polaczyc z faza przed roznicowka :-)

    Własnie raczej za, choć w układzie dwużyłowym różnicówki nie będzie.
    Dodatkowo może się okazać, że sąsiad jest na tej samej fazie i nici z dymu.

    > Polemizowalbym, bo tego nie chcial. Ale niechcąco mogł wywołac.
    > Czy wiec to mozna nazwac usilowaniem ?

    > Cos w tym stylu, ale tu karalnosc ograniczona.

    Jak skutecznie to będzie nieumyślne spowodowanie śmierci. No chyba że
    znajdzie proka, co stwierdzi, że nie ma pewności, ze akurat rażenie
    prądem przyczyniło się do śmierci. Policjanci i prokuratorzy mają już
    doświadczenie w takich sprawach.

    Natomiast to co właśnie tu Robert zaprezentował to podrzeganie do w/w
    przestępstw. Jak teraz jeszcze raz potwierdzi, to będzie to już świadome
    działanie, gdyż wyjaśniono mu konsekwencje jego czynów.

    Shrek