eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania, coś zjada mi prąd › Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
  • Data: 2018-08-09 07:12:17
    Temat: Re: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zresztą nie wiem, od czego niby by miały być. Przecież pralka zerowanie
    > ma osobno od fazy. W razie przebicia wywali po prostu zabezpieczenie. Po
    > za tym jakby co niektórym piana nie przesłaniała oczek, to by zobaczyli
    > taki znaczek tam ":-)".

    Jak nie wiesz, to pochuj piszesz głupoty. Proponowałeś podpięcie "zera"
    PEN do fazy.

    Przeczytaj sobie co to jest przewód PEN i PE i dlaczego jest kurewsko
    ważne, żeby był ciągły nie mówiąc już o tym, zeby nie był podłączony do
    żadnej fazy.

    Jeszcze raz cię proszę - przestań udzielać idiotycznych porad, bo
    jeszcze ktoś cię posłucha i żle to się skończy. Widzę, że zaczynasz się
    specjalizować w kierunku elektryczności - AED, podpinanie zera pod fazę,
    paralizatory;)

    Shrek