  • Data: 2018-08-08 20:44:46
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2018 o 20:37, J.F. pisze:

    > Jak za, to zadziala i zabezpieczy sasiada.

    Racja. Choć w sumie, to obstawiam, że wywali tak czy inaczej:

    Jak przed to część popłynie przez obudowy do gleby i wywali,
    Jak za to z definicji suma pradów nie będzie się zgadzać - mój błąd,
    choć nigdy wcześniej nie zastanawiałem się jak różnicówk zachowa się w
    tak nietypowym układzie;)

    Poza tym i tak nie powinno jej tam być (choć czasem bywa - powodem
    niestosowania różnicówki w TN-C jest właśnie to że można przerwać PEN,
    co jest czynem surowo zabronionym.

    Shrek