eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajem mieszkania, coś zjada mi prąd › pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
  • Data: 2018-08-08 23:53:57
    Temat: pów nigdy od czegoś takiego nie widziałem. Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-08-18 o 22:33, J.F. pisze:

    > A jesli szczesliwie nikt nie zmarl ?
    > Mozna nieumyslnie usilowac ?

    Raz na czas elektrykom się takie sztuczki udają w skutek błędu i jak
    dotąd nikt nie ginął. Kilka lat temu, to cały blok u nas tak przepięli i
    potem TAURON zwracał za popalone lodówki, pralki itd. Trupów nigdy od
    czegoś takiego nie widziałem.

    Zresztą nie wiem, od czego niby by miały być. Przecież pralka zerowanie
    ma osobno od fazy. W razie przebicia wywali po prostu zabezpieczenie. Po
    za tym jakby co niektórym piana nie przesłaniała oczek, to by zobaczyli
    taki znaczek tam ":-)".