  • Data: 2018-08-08 11:14:02
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5b6a05dc$0$603$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 07-08-18 o 22:12, Shrek pisze:

    >Nie wiem, w jakim ty kraju żyjesz, ale zapewniam Cię, że w Polsce
    >zawsze
    >na dwa kable w mieszkaniu

    Dwa, trzy, piec ...

    >przypada jedno "0" :-)
    >I to "0", jak połączysz z fasą sąsiedniego bezpiecznika to ...

    Trzeba troche instalacji rozkrecic, bo "0" nie jest trywialnie
    odlaczalne.

    Ale jak podlaczysz z faza z bezpiecznika, to:
    -mozesz osiagnac pozadany skutek,
    -ktory sie moze zmienic w niepozadany, jak sasiad znajdzie winnego.
    Bo ktory art to bedzie - celowe uszkodzenie mienia ?
    -mozesz nic nie osiagnac, jak sasiad z tej samej fazy korzysta,
    -albo pociagnal tylko faze, a zero ma wlasne,
    -mozesz kogos zabic, jak tam jest gdzies bolec ochronny w gniazdku
    podlaczony pod "0".
    to ktory to bedzie art ?

    J.