  • 22. Data: 2019-01-06 23:59:59
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WAM n...@n...nopl.pl ...

    > Zgłosiłbym do swojego ubezpieczyciela :) ubezpieczenie szklanych
    > przedmiotów od stłuczenia (składowa ubezpieczenia mieszkania).

    A o tym nie pomyslałem.
    Ciekawe czy zainteresowani maja takowe. Dam znać. Dzieki za podpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 20. Data: 2019-01-06 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Panek m...@g...com ...

> [...]
    > doświadczyłem podobnych trzech zdarzeń. Pierwsze: analogiczne z
    > telewizorem - też odpadł, drugie - wieszak na płaszcze w przedpokoju
    > i trzecie - uchwyt na papier toaletowy (sic!). W obydwu ostatnich
    > nastąpiło samoistne obluzowanie mocowanych przedmiotów. Wszędzie
    > były zastosowane typowe (załączane do kompletów) kołki plastikowe w
    > ścianie z pełnej cegly. Moim zdaniem plastik pod obciążenien ulega
    > po prostu odkształeniu niesprężystemu, czyli płynie i trwale się
    > odkształca, dlatego w przyszłości rekomendowałbym właśnie rozprężne

    Sprawdze, z tym ze to nie ten przypadek bo ten uchwyt wisiał moze
    miesiac...
    Zaraz sobie wyguglam kotwy metalowe...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 23. Data: 2019-01-07 01:30:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
    > Do czego? Do betonu tak, ale nie do ścian.
    > Nie ta grupa, ale są tylko dwa rozwiązania dające max pewność.
    > Kotwy chemiczne lub kołki ramowe Fischer-a, które na pozór wydają się
    > gładkie.

    Zalezy co to za ściana. Jak pustak czy coś wybitnie miękkiego to
    oczywiście zgoda, ale są kotwy, które warstwę zewnętrzną mają zrobioną z
    bardziej miękkiego metalu/spieku a powierzchnia ma dość dużą szorstkość.
    Konstrukcja z grubsza jak dla typowej kotwy do betonu, ale ma zwiększoną
    przyczepność (szorstkość) i większą tolerancję na "dokręcenie".
    Wieszałem na takich kotwach 2 telewizory, nie tak ciężkie jak u
    watkotwórcy ale w bardzo kiepskiej (miękkiej), ścianie.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2019-01-07 01:40:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W instrukcji jest napisane: zamontuj na 6 kołkow, w zestawieniu czesci sa
    > narysowane 4 przy których nie podano zresztą wymiarów (pozostałe sruby są
    > zwymiarowane).
    >
    > Majster zamontował na 5 ale sam mowił, ze jeden to juz prawie w ogole nie
    > trzymał.
    >

    > A majster naprawde niezły zrobił na tip top remont całego domu i złego
    > słowa nie dam powiedziec. No po prostu cos mu tego jednego dnia odwaliło.

    A Ty tego nie widziałeś jak on to montował? Jak napisałeś o rozkładanym
    ramieniu to az mnie ciarki przeszły. Nie że to rozwiązuje problem, ale
    skoro majstra nie chcesz ruszyć to mega opieprz Tobie się nalezy, bo
    przecież widać, że kwestie kumasz.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2019-01-07 02:10:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...
    > Wyjechało ze sciany.

    > Oczywiście. Kupiony moze z miesiac temu, jest faktura, zresztą zakup był
    > przez allegro.

    Czy w instrukcji jest jakaś wzmianka, że montaz powinien być dokonany
    przez specjalistę (w ten deseń)?

    Jak chcesz spróbować, to nie będzie to zwykła reklamacja, a jej
    połacznie z podniesieniem, że chodzi o produkt niebezpieczny (art.
    449kc). Spróbowałbym dryndnąć do IH lub UoKiK i zapytac co o tym myślą i
    co z tym formalnie zrobić. Tylko nie jestem pewien czy to się jednak
    finalnie nie odbije na monterze.

    > P.S. Jakie to są kołki kotwy bo nie znam chyba rozwiazania?

    Takie, które w tylnej części, pod dokręceniu, formują zgrubienie. Np.
    https://i.pinimg.com/originals/8b/74/ca/8b74cacdb552
    764e126c839cad49bfac.jpg

    Na samym końscu jest stożek, który rozpycha okładzinę.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2019-01-07 06:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > tolerancję na "dokręcenie". Wieszałem na takich kotwach 2
    > telewizory, nie tak ciężkie jak u watkotwórcy ale w bardzo kiepskiej

    Akurat w tym przypadku zwykła czerwona cegła.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 27. Data: 2019-01-07 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    764e126c839cad49b
    > fac.jpg
    >
    > Na samym końscu jest stożek, który rozpycha okładzinę.

    OK, dziekuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 28. Data: 2019-01-07 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > rozwiązuje problem, ale skoro majstra nie chcesz ruszyć to mega
    > opieprz Tobie się nalezy, bo przecież widać, że kwestie kumasz.

    To nie było u mnie. Ogladam sprawe po fakcie.
    To nei chodzi o to ze majstra nie chce ruszac, coś tam pewnie odpracuje
    skoro sam sie zaoferował, a ze wspolrpacujemy od lat to krzywdy miec nie
    bedzie pomimo tego.
    Ale imo producent nabroił rownie mocno jak majster... No powiedzmy 40 do
    60% :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 29. Data: 2019-01-07 14:07:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 11:42, Budzik pisze:
    >Kupił bym szafkę pod telewizor.

    A jakby sie zlozyla ?
    Problem ten sam :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-01-07 14:11:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia 06 Jan 2019 10:42:41 GMT, Budzik napisał(a):

    >Majstra się nie czepiaj, wręczyłeś mu kołki to i ich użył. Jakby to
    >była
    >Ameryka to mógłbyś wynająć papugę i wytoczyć proces producentowi
    >wieszaka. Więcej byś stracił niż zarobił ale byś miał przynajmniej
    >zabawę. Tu w kraju - nic nie zrobisz.

    Dlaczego nic ?
    Jest szkoda, jest producent ... ktory zwali na majstra, ze zle dziury
    zrobil :-)

    >W sumie miej pretensje do siebie.
    >Widziały gały co brały, trzeba było uruchomić krytyczne myślenie. Weź
    >na klatę i nie zawracaj d... :)

    Cos w tym jest.
    Ale czy to majster nie powinien sie bardziej przejac ?
    W koncu fachowiec.

    >Ja bym w życiu nie powiesił TV na 5 cm kołki :)

    Ale jaki wieszak ? blisko sciany powinno starczyc.
    A cegla jaka ? Jak dziurawka, to glebiej moze byc pusto :-(

    >Pewnie w ogóle bym kołków nie użył.

    A czego ? Tasmy Tesa ? :-)

    J.