  • 81. Data: 2019-01-14 01:01:42
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-06 11:42, Budzik wrote:
> [...]
    > Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się
    > toto moze na 3 centymentrach...
    >
    > Oczywiście majster poczuwa sie do winy ze zastosował kołki z zestawu a
    > nie kupił sam jakichs wiekszych ale:
    > czy w takim przypadku mozna sie dopominac od sprzedawcy pokrycia
    > przynajmniej czesci kosztów?
    >
    > Koszty sa w sumie naprawde spore. Telewizor nowy kosztował 3k (to nie
    > wiem jak przeliczyc jego wartosc dzis, ale tak po prawdzie zeby kupic coś
    > podobnej jakosci to 3k trzeba znowu wydac)
    > Lekko uszkodzony mebel, uszkodzenie sciany...

    Tu trzeba eksperta, który to na miejscu i ze sprzętem oceni a nie że my
    tu będzie wymyślali nie wiadomo co. Znam przypadek, że 50-litrowy bojler
    do wanny spadł bo źle został zamocowany, szczęśliwie jak nikogo tam nie
    było. Wydaje mi się, że to raczej zawsze będzie wina montującego, który
    musi ocenić czy można użyć tego, co producent udostępnił. Bo nie problem
    w złożeniu sprzętu dostarczonego przez producenta tylko montażu z czymś
    co jest producentowi nieznane.

  • 82. Data: 2019-01-14 08:17:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-09 00:18, J.F. wrote:

    > Nie, sugeruje, ze jak zrobic probe obciazeniowa na pelnym wysunieciu,
    > to sie ten uchwyt podda, a wtedy spora szansa uzyskania odszkodowania
    > od producenta/sprzedawcy.
    >
    > I nie trzeba sie bedzie z dosc dobrym majstrem klocic :-)

    No mógłby się ubezpieczyć od swojej niekompetencji skoro tak mu nie wychodzi