  • 1. Data: 2019-01-03 06:38:33
    Temat: [www] Prokurator będzie mógł przejąć lub zamknąć dowolną firmę
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało projekt ustawy, która zezwala
    prokuratorom na przejmowanie kontroli nad firmami. Będzie wystarczyło
    jedynie podejrzenie o nielegalnej działalności - pisze Wyborcza.biz.

    Resort sprawiedliwości pracuje nad nowym projektem ustawy ,,o
    odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą
    kary i zmianie niektórych ustaw". Zgodnie z nią mają zostać zaostrzone
    kary, ale także zostanie rozszerzona możliwość ich zastosowania.

    http://www.wykop.pl/ramka/4726461/prokurator-bedzie-
    mogl-przejac-lub-zamknac-dowolna-firme/

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2019-01-03 15:26:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Jan 2019 06:38:33 +0100, Krzysztof kw1618 z Warszawy
    napisał(a):

    > Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało projekt ustawy, która zezwala
    > prokuratorom na przejmowanie kontroli nad firmami. Będzie wystarczyło
    > jedynie podejrzenie o nielegalnej działalności

    Misiewicze z dalszych szeregów też chcieliby załapać się na jaką dobrze
    płatną posadę, a jeszcze nie wszystko jest kontrolowane przez Skarb
    Państwa, więc należy to traktować jako kolejny element polityki
    prorodzinnej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-01-03 16:40:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-01-19 o 06:38, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Ministerstwo Sprawiedliwości przygotowało projekt ustawy, która zezwala
    > prokuratorom na przejmowanie kontroli nad firmami. Będzie wystarczyło
    > jedynie podejrzenie o nielegalnej działalności - pisze Wyborcza.biz.

    Ta ustawa istnieje od kilkunastu lat, a nie słyszałem, by ktokolwiek z
    niej korzystał.

  • 4. Data: 2019-01-03 19:51:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ta ustawa istnieje od kilkunastu lat, a nie słyszałem, by ktokolwiek z
    > niej korzystał.

    Akurat ta jest jeszcze w fazie procedowania, więc nie może istnieć
    czy funkcjonować- co zapewne masz na myśli.
    Od kilkunastu lat, to istnieją inne mechanizmy (ustawy), tylko pewnie
    zakres uprawnień aparatu jest mniejszy.
    No i to, ze nikt nie korzystał z takich uprawnień a obecnie jest obawa,
    że ktoś zacznie korzystać
    tylko źle świadczy o obecnie kierujących aparatem.

  • 5. Data: 2019-01-03 20:52:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-01-19 o 19:51, cef pisze:

> [...]
    > że ktoś zacznie korzystać
    > tylko źle świadczy o obecnie kierujących aparatem.

    Obecnie procedowana jest ustawą zmieniającą.

  • 6. Data: 2019-01-03 21:55:18
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-03 o 06:38, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
> [...]
    > kary i zmianie niektórych ustaw". Zgodnie z nią mają zostać zaostrzone
    > kary, ale także zostanie rozszerzona możliwość ich zastosowania.

    Lenin i Stalin są zapewne dumni ze swoich uczniów. I pewnie im tylko
    szkoda że nie doczekali tak wiernych naśladowców. Bolszewizm w pełnej
    krasie. Teraz tylko czekamy na całkowitą nacjonalizację sektora
    prywatnego i gospodarkę planową, np. Plan 5-letni na Urodziny Prezesa.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2019-01-03 22:14:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Obecnie procedowana jest ustawą zmieniającą.

    Ale ona właśnie zmienia zakres uprawnień.

  • 8. Data: 2019-01-04 11:57:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Jan 2019 21:55:18 +0100, Sonn napisał(a):

    > Teraz tylko czekamy na całkowitą nacjonalizację sektora
    > prywatnego i gospodarkę planową,

    Zanosi się, że niedługo prąd będzie na kartki, więc suweren tęskniący za
    starymi, dobrymi czasami będzie zachwycony.
    Na razie dobre zmiany stopniowo postępują w m.in. bankowości, energetyce i
    zbrojeniówce:
    https://www.gazetaprawna.pl/artykuly/1081882,dobra-z
    miana-ic-entralizm-panstwowy-nacjonalizacja-sfery-pu
    blicznej.html