  • 1. Data: 2019-01-06 11:42:41
    Temat: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Kupiłem wieszak na TV - duzy, mocny z opisem ze do tv 60kg.
    Cena około 200zł.

    Dałem majstrowi do założenia. Zrobił. Wszystko wygladało solidnie. Sciana
    ceglana.

    Uchwyt solidny, ciezki, z wysuwanym ramieniem, telewizor plazmowy 50cali
    wiec tez ciezki.

    Az jednej nocy spadło.

    Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie. 4szt....
    Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się
    toto moze na 3 centymentrach...

    Oczywiście majster poczuwa sie do winy ze zastosował kołki z zestawu a
    nie kupił sam jakichs wiekszych ale:
    czy w takim przypadku mozna sie dopominac od sprzedawcy pokrycia
    przynajmniej czesci kosztów?

    Koszty sa w sumie naprawde spore. Telewizor nowy kosztował 3k (to nie
    wiem jak przeliczyc jego wartosc dzis, ale tak po prawdzie zeby kupic coś
    podobnej jakosci to 3k trzeba znowu wydac)
    Lekko uszkodzony mebel, uszkodzenie sciany...

    Jak byście podeszli do takiego tematu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 2. Data: 2019-01-06 12:40:19
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-06 o 11:42, Budzik pisze:

    > Jak byście podeszli do takiego tematu?

    Kupił bym szafkę pod telewizor.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-01-06 13:25:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 06 Jan 2019 10:42:41 GMT, Budzik napisał(a):

    > Oczywiście majster poczuwa sie do winy ze zastosował kołki z zestawu a
    > nie kupił sam jakichs wiekszych ale:
    > czy w takim przypadku mozna sie dopominac od sprzedawcy pokrycia
    > przynajmniej czesci kosztów?

    Majstra się nie czepiaj, wręczyłeś mu kołki to i ich użył. Jakby to była
    Ameryka to mógłbyś wynająć papugę i wytoczyć proces producentowi
    wieszaka. Więcej byś stracił niż zarobił ale byś miał przynajmniej
    zabawę. Tu w kraju - nic nie zrobisz. W sumie miej pretensje do siebie.
    Widziały gały co brały, trzeba było uruchomić krytyczne myślenie. Weź to
    na klatę i nie zawracaj d... :)
    Ja bym w życiu nie powiesił TV na 5 cm kołki :) Pewnie w ogóle bym
    kołków nie użył.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-01-06 13:26:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-01-06 o 11:42, Budzik pisze:
    > Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie.
    A w papierach od uchwytu nie było wzmianki, aby w razie potrzeby
    dostosować kotwy do ściany?

    Robert

  • 5. Data: 2019-01-06 14:55:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >

    > Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie. 4szt....
    > Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się

    Jakie to kołki? Weź podlinkuj jakiś obrazek. O typ chodzi. Takie
    zwykłe, chamskie z plastikową osłona czy jakieś kotwy?

    A jak pusciło?
    - po prostu wyjechało ze ściany?
    - pękła cegła?
    - ...?

    > czy w takim przypadku mozna sie dopominac od sprzedawcy pokrycia
    > przynajmniej czesci kosztów?

    Kiedy kupione? Dowody kupna są?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-01-06 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Jakie to kołki? Weź podlinkuj jakiś obrazek. O typ chodzi. Takie
    > zwykłe, chamskie z plastikową osłona czy jakieś kotwy?

    Najprawdopodobniej zwykłe plastikowe.
    Osobiście nie widziałem, a majster jak przyjechał to powiedział, ze
    zabiera bo mu wstyd :))))
    Zapytam, moze zrobiono zdjecia.

    > A jak pusciło?
    > - po prostu wyjechało ze ściany?
    > - pękła cegła?
    > - ...?

    Wyjechało ze sciany.

    > Kiedy kupione? Dowody kupna są?

    Oczywiście. Kupiony moze z miesiac temu, jest faktura, zresztą zakup był
    przez allegro.

    P.S. Jakie to są kołki kotwy bo nie znam chyba rozwiazania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 7. Data: 2019-01-06 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Kupił bym szafkę pod telewizor.

    Gratuluje umiejetnosci odpowiedzi na pytanie ktore nie zostało zadane...
    Złosliwośc, brak umiejetnosci czytania ze zrozumieniem czy jeszcze coś
    innego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 8. Data: 2019-01-06 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A w papierach od uchwytu nie było wzmianki, aby w razie potrzeby
    > dostosować kotwy do ściany?

    Sprawdze, dziekuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 9. Data: 2019-01-06 16:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

> [...]
    > krytyczne myślenie. Weź to na klatę i nie zawracaj d... :)
    > Ja bym w życiu nie powiesił TV na 5 cm kołki :) Pewnie w ogóle bym

    Ja bym tez nie powiesił... Moje wieszaki w domu wieszałem sam i wisza do
    dzis. sprawa nie dotyczy mnie ale to inna inszosc.

    Majster dostał zestaw (nie widziałem tych kołkow) ale imo doswiadczenie
    pozwala ocenic takie sprawy. Zreszta jak juz spadło to po pierwsze
    przyznał się ze chciał to poprawić, po drugie ze sam nie rozumie jak mogł
    na takie coś zawiesic, po trzecie wreszcie sam zaoferował rekompensate
    czesci kosztów. Tak to zwykle bywa jak wkrada sie pospiech, z drugiej
    strony to uczciwy człowiek i jak widac umiał przyznac sie do błędu.

    Moje pytanie było własnie o odpowiedzialnosc producenta.
    Rozumiem, ze twoim zdaniem producent moze sie wypiąc bedac całkowicie w
    prawie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 10. Data: 2019-01-06 16:07:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2019 o 11:42, Budzik pisze:

    > Jak byście podeszli do takiego tematu?

    Rzuciłbym okiem co w instrukcji, napisał do producenta i na wiele nei
    liczył. Swoją drogą to niezły ten majster...

    Shrek