  • 21. Data: 2005-07-11 18:13:03
    Temat: Re: Starsza osoba kupila telefon w IDEA
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    > Nazwałbyś to? Ja bym się bał, bo na 2 kilometry widać, że w tej rodzinie
    > rozumiem nie grzeszą. Jaki dziadek taki i wnuczek...

    Widac ze obrazanie kogos to twoja specjalnosc. No coz, na takim poziomie to
    dyskutuj ze swoim psem a nie ze mna. Na dodatek czytac nie umiesz bo
    napisalem ze to nie moj dziadek.

  • 22. Data: 2005-07-11 18:14:07
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    Nie rozumiesz na czym polega oszustwo? To olej ten post, nic ci na to nie
    poradze.

  • 23. Data: 2005-07-11 18:18:39
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    > Nazwałbyś to? Ja bym się bał, bo na 2 kilometry widać, że w tej rodzinie
    > rozumiem nie grzeszą. Jaki dziadek taki i wnuczek...

    Z gory dziekuje paru porzadnym osobom za pomoc (nawet jezeli uswiadomily
    mnie ze nic juz sie nie da zrobic - trudno). Nie dziekuje natomiast trolom
    (bo jak inaczej te osoby nazwac?) ktore tylko by tutaj sie wymadrzaly i
    ludzi obrazaly. Ludzie piszacy na ta grupe to osoby zainteresowane prawem -
    dlatego az mnie ciarki przechodza ze czesc z nich rozumuje jak rozumuje.
    Jeszcze raz dziekuje tym co okazali sie pomocni.
    Pozdrawiam
    Kuba

  • 24. Data: 2005-07-11 18:31:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    LQ napisał(a):

    > Widac ze obrazanie kogos to twoja specjalnosc. No coz, na takim poziomie to
    > dyskutuj ze swoim psem a nie ze mna. Na dodatek czytac nie umiesz bo
    > napisalem ze to nie moj dziadek.

    Tym bardziej dziwi, że robisz z tego aferę...

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 25. Data: 2005-07-11 18:34:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja nie rozumię na czy to "oszystwo" polega i zadałem pytanie.Nie korzystam
    > z tego operatora i nie korzystam z telefonów nokja. U mojego operatora
    > taryfa za 70 zł jest z punktu ekonomicznego zanczniej korzystniejsza niż
    > za
    > 30 zł - wszystko zależy od czego komu telefon jest potrzebny.Używanie
    > terminu "oszystwo" ozancza ,że dopuszczono sie przestępstwa więc pytam: na
    > czym to polega ,że znana firma dopuściła się przestępstwa w stounky do
    > czyjegoś dziadka ? - Teraz zrozumiałeś o co zapytałem ?

    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego
    pojmowania przedsiębranego działania,

    poczatkowo pomyslalem ze rzeczywioscie to pod to podpada ale jak ujrzalem co
    to za telefon
    http://www.mobile88.com/mobilegallery/preview.asp?pr
    odid=614&cat=1&path=40,1
    to moge poradzic pytajacemu by wczolko sie poknal. (ktos trafnie ujal jaki
    dziadek taki wnuczek :) )
    gdyby sprzedali mu nokie 3330 z umowa na dwa lata wmawiajac ze jest super z.
    na czasie telefon to moim zdaniem
    bylo by to oszustwem bowiem niekozrysteni rozporzadzali jego mieniem
    (pieniadze) wprowadzajac w blad. ale nie wtym wypadku.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 26. Data: 2005-07-11 18:35:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "LQ" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widac ze obrazanie kogos to twoja specjalnosc. No coz, na takim poziomie
    > to dyskutuj ze swoim psem a nie ze mna. Na dodatek czytac nie umiesz bo
    > napisalem ze to nie moj dziadek.

    on tez nie napisal ze jestes JEGO wnuczkiem :-) a czyims na pewno jestes
    P.

  • 27. Data: 2005-07-11 18:38:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > prawem - dlatego az mnie ciarki przechodza ze czesc z nich rozumuje jak
    > rozumuje. Jeszcze raz dziekuje tym co okazali sie pomocni.

    ja jestem zainteresowany prawem, ale tez lubie napisac co o danej sytuacji
    mysle.
    Jestem trolL(!)em czy nie ?

    Zanim odpowiesz "tak" to zapoznaj sie z definicja nazy grupa dyskusyjna oraz
    w ogle z definicja sloa dyskusja.

    P.

  • 28. Data: 2005-07-11 18:45:41
    Od: "LQ" <l...@o...pl>

    to zastanow sie czy lepiej czasem sie po prostu nie zamknac zamiast pisac
    "swoje" zdanie ktore IMO jest nic nie warte bo znaczy mniej wiecej "glupi
    jestes"
    a skoro tak do mnie piszesz to nie jestes na poziomie aby ze mna dyskutowac
    na jakikolwiek temat
    plonk

  • 29. Data: 2005-07-11 20:15:25
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Mon, 11 Jul 2005 20:14:07 +0200, na pl.soc.prawo, LQ napisał(a):

    > Nie rozumiesz na czym polega oszustwo? To olej ten post, nic ci na to nie
    > poradze.

    Na czy oszustwo polega to szanowny prawniku ja wiem doskonale ,ja zapytałem
    na czym TO /to konkretne oszustwo polega - co sprzedali mu telefon ,który
    nie działa , albo jest rozbity ,albo zarządali za niego kwoty zanacznie
    większej -/ oszustwo polega
    JanuszHr

  • 30. Data: 2005-07-11 20:25:52
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Mon, 11 Jul 2005 15:40:39 +0200, na pl.soc.prawo, LQ napisał(a):

    > Witam
    > Chcemy zrezygnowac z umowy i oddac telefon (ew.
    > zmniejszyc abonament na jakis podstawowy za 30zl). Jak rozwiazac ten problem
    > zeby zaoszczedzic sobie klopotow?
    > Na koniec zaznacze ze wiadomo jak jest ze straszymi ludzmi wiec dobrze by
    > bylo to zorganizowac w jakis sposob aby dziadek nie poczul sie ze dal sie
    > oszukac.
    > Bardzo prosze o jakies sugestie gdyz jest to dosc wazne (moze sa jakies
    > przepisy pozwalajace na zrezygnowanie w przeciagu np. 7 dni?)
> [...]
    Już miałem się nie odzywać ale przeczytałem opis telefonu
    to jest opis telefonu ,którym oszukano dziadka :

    Główne cechy i funkcje
    Kieszonkowy rozmiar, ułatwiający noszenie
    Kolorowy wyświetlacz (4 096 kolorów) o rozdzielczości 128 x 128 pikseli
    Arkusz (do obliczania wydatków)
    Elastyczny przelicznik walut
    Kalkulator
    Pliki podpisów do użycia w SMS-ach
    Spis telefonów: maksymalnie 200 wpisów i dodatkowo 250 na karcie SIM
    Kalendarz z widokami dni/tygodni/miesięcy
    Maksymalnie 10 przypomnień
    Wbudowany zestaw głośnomówiący
    Animowane wygaszacze ekranu
    Polifoniczne dźwięki dzwonka (wbudowane MIDI)
    Wbudowane gry
    Dostępne wymienne, przednie i tylne obudowy Xpress-on?

    JanuszHr