  • 1. Data: 2005-07-11 11:57:50
    Temat: Skrócony odpis aktu urodzenia / USC
    Od: lynx <s...@g...com>

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć wzór podania do USC o wydaniu skróconego
    aktu urodzenia. Potrzebne mi to ze względu na to iż urodziłem się w
    Krakowie a obecnie mieszkam w innym mieście a nie uśmiecha mi się jechać
    do Krakowa specjalnie po to. Zamierzam to załatwić drogą pocztową

    --
    lynx

  • 2. Data: 2005-07-11 13:04:53
    Temat: Re: Skrócony odpis aktu urodzenia / USC
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Wystarczy,ze pojdziesz do urzedu miejskiego w tym miescie, w ktorym
    mieszkasz obecnie i poprosisz o taki formularz do wypełnienia.Wypelnisz ,
    nakleisz znaczek skarbowy na formularz (ok. 15 zl)i wyslesz do urzedu w
    Krakowie, a oni ci odeslą akt.
    Pozdrawiam
    Mała

  • 3. Data: 2005-07-11 13:45:41
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

> [...]
    > Krakowie a obecnie mieszkam w innym mieście a nie uśmiecha mi się jechać
    > do Krakowa specjalnie po to. Zamierzam to załatwić drogą pocztową

    z tego co pamietam, tam jest tylko jedno zdanie, mozesz je spokojnie napisac
    recznie.